Buss till LinCon
0

45 inlägg i detta ämne

Alltså jag vet inte exakt när de går, men de brukar gå strax eftter sista spelpasset är slut.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Men WFB måste ha 2 pass på söndag istället för ett så det vore bra att veta ?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om man kontaktar distriktets bussansvariga via mail eller telefon borde man kunna få svar, testa det. Mail och mobilnummer hittas på distriktets hemsida.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har ringt sverok väst ca 5 gånger om dagen men jag får aldrig något och svar. Jag har mailat bussansvarig men ej fått svar.

Om hans numer finns på hemsidan ska jag ringa honom.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har ringt honom några gånger också utan svar ???

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Distriktets kansli är för närvarande obemannat, men ring till den som står som ansvarig för det du vill prata om...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Till alla gäster: Om ni gör en användare, är det lättare att hänga med vem som säger vad, plus att ni kan få, och skicka pm.

Det är inte så jobbigt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Riktat till de som har klagat angående att bussen går sent:

Som tidigare sagt så går det alternativa bussar (SweBus som exempel). Visst.. i en perfekt värld hade man varit framme en halvtimme inna spelstart så man skulle hunnit med exakt allt man behövde utan att behöva vänta på spelet, men vi lever inte i en perfekt värld. Då finns det nu två utmärkta exempel ovan på tider man kan komma fram. Du kan komma fram runt tolv och vänta ett tag, eller komma sent klockan 20. Har du spelpass som börjar 18? Ta den som kommer fram 12.20. Orolig över att du inte kommer ha något att göra fram till 18? Kom upp till Universitetet och haffa en LinCon arbetare och fråga vad de behöver hjälp med. Hell.. du tjänar till och med in bussresan om du hjälper till fram till spelstart.

Distriktsbussarna är riktigt bra och skall ha creds. De åker när det passar flest bäst så att säga vilket nu enligt bussansvarig (a.k.a. den som torde vara mest insatt i problemet) är klockan 19.00 från Gbg.

För övrigt tror jag bestämt att distriktsbussen går hem klockan 12.00 exakt på söndagen och jag ämnar sitta på ett säte i den då.

/Leper

WC Anka LinCon 2005

C Städ GothCon

ps. Jag tittar inte till det här forumet så ofta. Vill ni svara på mitt inlägg så lägg vantarna på mig under LinCon istället och hoppas på att jag inte stinker för mycket. .ds

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Av de bussarna som kostar 75 kr så kommer en fram vid 12 tiden vilket är alldeles för tidigt och en fram vid 20,20 vilket är för sent.

Men är det någon som vet när svrok bussen åker tillbaka på Söndag.

Jag har mailat till adressen där man ska anmäla sig för bussarna men ej fått svar.

Det lär vi få veta på bussen upp.

Måste bara säga att det är pinsamt dålig service och administrering från SVEROK Västs sida.

Att inte effektivt kunna informera om den här bussresan (på eran hemsida och inte undangömd i det här forumet t.ex.) ser jag som dåligt engagemang och styrelsearbete. Jag är väldigt nyfiken på vad styrelsen egentligen sysslar med.

Och jag kan mycket väl tänka mig att jag nog inte är den ende som är irriterad och frustrerad över att informationen och engagemanget är så dåligt från Västs sida. Om ni nu vill ha fulla bussar så måste folk känna till att de avgår. Det får man inte veta särskilt lätt i det här fallet måste jag säga.

Så nästa gång en sådan här bussresa ska annordnas så informera i tid på eran egen hemsida med all information (även hemresa dvs.). För dessa resor är oerhört uppskattade! Jag med flera av mina vänner har uttnyttjat de i flera år. Jag tycker det skulle vara en fruktansvärd förlust om de administrativt kommer att skötas så dåligt i framtiden. Jag kan för min egen del säga att jag hade inte åkt på konvent i samma utsträckning om det inte vore för de fenomenala bussarna.

Så till nästa gång: shape up!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

En liten sak bara... bussansvarig är nytillsatt, dvs personen i fråga är ny i styrelsen och gör här sin första bussresa + att kanslisten som tidigare nämnts i tråden varit sjuk ett tag. Ha tålamod och respektera att bussansvarig försöker göra sitt bästa. Nästa resa, vilket borde bli BSK blir säkerligen mycket mer organiserad och informerad om.

Å så en sak till... att gå in som gäst, skrika högt å klaga som anonym... ganska dålig stil faktist.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är alltid ok att kritisera men man kan göra det på ett sansat sätt (och helst som Anna säger oanonymt). I Sverok Väst hoppas jag att vi är tillräckligt öppna och raka för att kunna kritisera utan att vara anonym.

Däremot håller jag med om att informationen borde vara tillgänglig på distriktets hemsida och jag finner det anmärkningsvärt att det inte kommit upp där ännu.

Förövrigt hoppas jag att Anna har fel och att nästa resa blir till halmstad och Halmicon som ligger betydligt närmre i tiden än BSK. Förhoppningsvis kommer isåfall informationen om den relativt snart.

/Revisor Sverok Väst

P.S Har ni kritik avseende distriktet som ni inte vill ta upp själv går det bra att ta kontakt med mig, det är det man har revisorn till.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

sorry Dan... HalmiCon är före, du har så rätt så... jag e inte 100% uppdaterar i distriket längre *smiles* lite frånkopplad å ganska virrig för tillfället...

Å klart man ska kunna kritisera.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Oj, oj, OJ!

Här sitter jag i godan ro och tar emot mail från höger och vänster, från folk som verkligen anmärker att de är så glada för att vi fixar bussar. Men så tittar man in här en sista gång innan bussarna går, och så får man se allt detta...

Först och främst lämnar bussarna LinCon 1630 på söndagen.

Sen om det inte passar er att åka med våra bussar är väl upp till er, som det tidigare skrivits kan man åka med tex SweBus. Meningen är dock med bussarna är att det ska vara billigt, smidigt och framför allt kul! Kommer man att få se på bra filmer på SweBus? Kan man ha ett lajv på tåget? Kan man sjunga fina sånger i ett flygplan? Visst, gör ni det, men då klagas det nog mer på er ;)

Sen anser jag att om infon inte finns på vår hemsida (konsekvens efter vissa komplikationer) så är det inte våldsamt svårt att gå in på forumet och se efter. Ja, jag var klantig och skrev inte när bussarna lämnade LinCon, förlåt, men det är väl inte det viktigaste när man åker på konvent? Jag ska självklart skärpa mig och lösa det till de bussar som kommer att köras framöver har ännu bättre service.

Jag har även svarat på alla anmälningar som inkommit, varan endast två tre stycken har undrat när bussen avgår. Även lite om vart bussarna stannar, den infon finns dock både här OCH på hemsidan. Dock inget jag har problem med att svara på :D

Ursäkta mig ännu än gång för att infon inte har kommit upp på hemsidan, saker går inte alltid som man ska.

Sen kan väl de 80 figurspelarna ta SweBus om det nu är så bra?

Mvh Stolt bussansvarig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

TACK för ett fungerande och bra service av ER!!!

Det är ju tokbilligt att åka med Sverokbussen ju!

=)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad roligt det var att åka buss hit med er :D

Rasmus och Tove och Erik och Claes är bäst :)

just so you know ;)

//TheUltimatPrao

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tackar, tackar!

Allt gick bra allt efter som, inga brutna ben eller skadade höfter.

Sen kan jag ju bara påminna om att det blir en HalmiConbuss, exakt info SKA komma upp på hemsidan, samt på forumet. Detta kommer att ske i morgon eller på torsdag, senast, senast fredag.

Tack för tålamodet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det var någon person som åkte sverok bussen från Lindköping till Halmstad som glömde en svart ryggsäck och ett liggunder lagg på Borås resecenter. Jag har lagt in det där man köper tåg billjeter.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Du kommentarer som gäst. Om du har ett konto vänligen logga in.
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

0