Gå till innehåll
Ångmark

Årsmöte 24/4

Recommended Posts

En kallelse har utgått till alla föreningar och skall ha varit dessa tillhanda senast igår om inte posten krånglat till det. Årsmötet är den 24 April på kulturhuset i Jönköping och börjar klockan 15:00. Om någon har övriga frågor gällande årsmötet kan de kontakta mig eller någon annan i oststyrelsen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är jävligt med dåligt informerat känner jag som nyanländ till de småländska skogarna.

Jag vill veta mera. Jag kommer med största säkerhet att åka över Jönköping på söndagen (då jag är på väg hem från Tokholmen) Så om det inte är helt ommöjligt så vill jag gärna kika förbi o se vilka filurer ni är.

tyvärr så har jag väldigt sporadisk internetkommunikation så jag ska försöka titta här. Annars rekomenderas att droppa ett mail till mig så jag vet (eller ringa).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Årsmötet beslutade i princip allting enligt de handlingar som kommit ut. Enda undantaget som jag kan komma på var att två extra valberedare valdes och vissa mindre faktakorigeringar i verksamhetsberättelsen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tror inte de smo är nya i styrelsen hänger här på forumet, är bara jag och Fogge men visst jag kan nog presentera alla annars så får ni ju träffa flera av dem på Torsdag.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vi blir bara fyra, så lite mer än halva styrelsen.

Styrelsen 2005 ser ut som följer:

Ordf: Christoffer Ångmark (Kalmar)*

V.Ordf: Fogge (Kalmar)*

Kassör. Claes Gerleman (Jönköping)

Sekreterare: Maria Jansson (Växjö)

Ledamot: Aron Brehmer (Jönköping)*

Ledamot: Calle Dickfelt (Linköping)*

Ledamot: Oskar Bernardsson (Gislaved)

*Kommer på slaget.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är en svår helg att lägga ett slag på, folk bokar oftast in saker på långhelger.

Claes gör ett bra jobb som kassör så det finns för tillfället ingen anledning att byta ut honom när han själv känner att han vill sitta kvar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Kansliet vill ha listan på den nya styrelsen så vi kan mata in dem i Sverokregistret. Då får ni all info samt Sverox i fortsättningen...

Gärna digitalt till min e-postadress med namn, telefonnummer, postadress, mail :-)

Molle

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Ibland vet inte högerhanden (Chrisp) vad vänsterhanden (Molle) gör :-)

Den hade kommit fram...

Vi saknar dock de andra förtroendevalda - revisorerna och valberedarna...

Molle,

vänterhänt

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu