Sverok Väst hemsida
0

32 inlägg i detta ämne

Kan ni vara snälla och fixa den någon gång, eller ta kontakt med någon som kan fixa det?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Kan ni vara snälla och fixa den någon gång, eller ta kontakt med någon som kan fixa det?

Väst har en anställd som bl.a har som arbetsuppgift att ha hand om hemsidan. Jag föreslår att du tar kontakt med kansliet om det är något som felas. Kontaktuppgifter finns på hemsidan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har mailat dem om saker jag ville få upp på sidan och har inte ens fått ett svar...

Jag tycker att det är viktigt att "mitt" kansli har god tillgänglighet, även över nätet.

Karin Edman - LRS

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Sverok Väst har nyligen haft en del problem med internet i samband med en flytt till större lokaler. Detta är inte en ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringsfrekvens som plågat hemsidan de senaste tre åren, men kan förklara varför du har besvär med att få mailkontakt med kansliet. Jag föreslår att du provar att ringa, och om inte det går så är distriktets nye ordförande Daniel en eminent man som säkert gärna hjälper dig!

/Jon Karlsson

x-västare

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det hjälper ju inte att jag ringer om det är saker jag vill få upplagda på hemidan?

Karin Edman - LRS

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Förhoppningsvis... om du får tag i kanslisten eller någon i styrelsen per telefon kan denne ta en anteckning, kolla mailen efter ditt mail eller dylikt. Vilket isf skulle innebära att det du vill ha upp på hemsidan kommer upp.

Jag hoppas att det löser sig för dig, samt att Väst snart får till kommunikationen och informationen...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Karin: Väst har haft jätteproblem med allt vad mail heter, flyttat kansliet, haft årsmöte och precis bytt styrelse. Iom flytten strulade telefonen ett tag också, fortfarande är det dessutom så att det tutar upptaget om kanslisten eller någon annan på kansliet använder internet, det finns bara modem just nu. Den nya styrelsen och kanslisten håller just nu dels på att lära känna varandra och dels på med en massa GothConsaker.

Om man har mailat på vastmailen sista tiden kan det hända att det/de mailen försvunnit, prova att maila enskild ledamot istället. Ny ordförande i distriktet heter Daniel Ahlberg och han har mailadress daniel.ahlberg@vast.sverok.se

Kan det inte vara så att det du vill ha upp på distriktets sida platsar här i forumet?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det som skrivs på webforum har inte samma tyngd som det som publiceras på en webbsida. Jag vet att just nu har styreltsen bytts, men att de senaste uppdateringarna skedde i september förra året gör mig arg!

Det är 5-6 månader sedan dess!

Karin Edman - LRS

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

God morgon!

Nu har även jag hittat en lucka i min obefintliga almenacka att hälsa på här på forumet. Jag ska vara så aktiv jag kan, och vill tillmötesgå er samtliga så bra det går. Vill man titta på min fula nuna, kommer jag att sitta i Södra Caféet hela, hela GothCon. Och jag blir mer gärna intervjuad med alla konstiga frågor ni har på lager ;D

// Rasmus Herbertsson

Ledamot i Sverok Väst

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den här tråden har svämmat över alla brädder! Jag flyttar diskussionen kring LRS och lajv i Väst till en ny tråd; Åsikter om lajv i Väst.

Angående hemsidan så hoppas även jag att den uppdateras snart; under hela mitt år som revisorsuppleant för distriktet kom inte ett enda styrelsemötesprotokoll upp på sidan. Ganska jobbigt. Slutligen önskar jag den nya styrelsen lycka till med verksamhetsåret; jag har träffat flera av dem under GC och de verkar vara mycket trevliga gynnare!

Jon Karlsson

moderator

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ännu har inte ens styrelsen bytts ut på hemsidan. Vad är det som är trasigt egentligen? Vems är ansvaret att fixa detta? HUr och var skall jag gnälla för att någon skall ordna detta?

Karin Edman

LRS

KS

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Detta ligger högt på prioriteringslistan, men pga sjukdom och GothCon har det inte hunnits arbetas så mycket från ansvariges sida.

/Daniel Ahlberg

ordf. Sverok Väst

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu var det ju ett tag sedan Gothcon var. Har ni alla varit sjuka?

HJälper det om jag påpekar att detta anses av mig som väldigt viktigt samt att man ska inte bara tänka att något är prioriterat, man m¨åste göra något också. Så, vem är ansvarig, och vad har denne gjort sedan styrelsen tillsattes?

Karin Edman

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag är rätt oinsatt - men vad har GothCon med nästan 1,5 års avsaknad av uppdateringar att göra?

Tycker det är tråkigt att "mitt" distrikt inte visar framfötterna och aktiverar sig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är dags att vi i styrelsen slutar skylla ifrån oss! Det är rent ut sagt för jäkligt att inget händer med den där baskade hemsidan, och att skylla på GothCon (som bara är ett av många, många arrangemang årligen inom distriktet) är inte en gångbar grej!

Vi måste rycka upp oss, helt klart! Det är ju månader sedan vi valdes in!

Daniel, jag har inte fått nåt mail om möteshelg, har mailet gått vilse eller har det helt enkelt inte skickats?

/Martina

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det blåser väldigt mycket här för ingenting egentligen :)

Jag tycker som många andra att mitt distrikt ska visa framfötterna, sak samma det som varit. Nu är det nya tider och ett nytt år. Börja med hemsidan så att det utåt sett händer något. Det lugnar mobben lite. :)

Det är ju inte svårt att be någon uppdatera några av sidorna.

/Tommy Johansson, LAGUS

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det går ju att uppdatera den gamla sidan trots att det är en ny på väg.

Men om det finns tekniska problem så varför inte publicera på forumet så länge? Det går ju att lägga upp protokoll och verksamhetsplan här också.

Gothcon tar, med viss rätt, en hel del resurser. Eftersom han som skall göra hemsidan också sitter i Gothcons styrelse (har jag för mig) och Gothcon använde kansliet som sitt eget(?) så kan jag förstå att arbetet låg nere. Men nu var det ett tag sen Gothcon var, så det borde vara klart snart.

Sen tar det alltid längre tid att programmera än vad man tänkt sig. Projekt har en tendens att vara "i princip" klara ganska länge...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Okej.. Nu skulle jag ju inte lägga mig i alls, men.. =)

Om det är ny hemsida på gång - varför inte lägga ut info om det, ta bort den gamla och hänvisa till forumet?

Ska GothCon verkligen ha rätt att använda kansliet till den grad som tydligen var aktuell? Borde verkligen Sverok låta ett arrangemang göra att ett distrikts aktivitet stannar upp? Arrangemanget borde väl drivas av sig själv, inte med Sveroks medel (utöver ev ekonomiska bidrag såklart)?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Emul:

Vet inte hur det ser ut just nu... men iaf förra verksamhetsåret satt Tobias som kanslist i väst... en av huvudarrangörerna för GothCon. Detta borde ändå inte påverka kansliet. Eftersom ett jobb inte bör påverkas av ditt ideella engagemang till den graden att inget jobb görs.

Detta inlägg är ENBART ämnat som en sakupplysning och har inget annat syfte. Om ev tolkningar kan göras är det era egna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

behöver ni en till som trixar me hemsidan?

kan isåfall ställa upp, har inte så värst mycke att jöra på dagarna å kvällarna.

/Kormantaouk - Webmaster Lagus, Lilla Edet

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Gothcon står för typ 2/3 av distriktets intäkter... det kan vara värt att tänkas på.

Att Gothcon som enda bidrag får sno kansliet under någon/ra vecka/or är det minsta vi kan göra som bidrag.

Hemsidan kommer uppdateras! Ha tålamod. Det ligger högst på prioriteringslistan.

/Daniel Ahlberg

Ordförande Sverok Väst

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Beklagar att det har dröjt så sabla länge, men nu har den mest akuta informationen uppdaterats på hemsidan. Räkna med fler uppdateringar under dagen och löpande framöver nu.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

*Applåder*

*Suck av lättnad.*

Skulle ni kunna lägga upp att det är Lajv på LRS område den 5-8 maj?

lrs.sverok.net/speglingar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Du kommentarer som gäst. Om du har ett konto vänligen logga in.
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

0