Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Gäst

bra och billiga affärer som säljer warhammer???

Recommended Posts

www.wizard-games.com

dom e väl ok...

men dom saknar bilder till sina produkter...

.

.

Har du varit inne och kollat på deras hemsida? Var för två ögonlock sedan där och undersökte. De har bilder på sina produkter. I de stickprov jag gjort i alla fall!

Guest

Förutom att frakten är hög från GW är priserna mycket högre än de på zonen.se och wizard-games.

Och att Wizard inte har bilder gör väl inte mycket, bilder finns ju på games-workshop-sidan.

ta inte figurspel. jag köpte därifrån men det tog 1½ vecka innan det kom. men om du orkar vänta så ska du ta figurspel för det e det billigaste stället jag vet

Det står klart och tydligt på figurspel-se att det kan ta kring 2 vckor att få sakerna... De är däremot de billigaste jag känner till, och det går även fortare ibland, men har du bråttom så är det nog en affär i närheten som gäller, game maniacs var riktigt bra förut, men både priser och frakttider börjar dra iväg. De har nog störst utbud på figurer och olika tillverkare, men billiga är de inte nå mer.

Guest

asså! vart finns det bra affärer i södermanland? helst sådär nyköping,stockholm lr norrköping lr nå sånt asså. svårt å hitta skapligt bra plejs

Guest
asså! vart finns det bra affärer i södermanland? helst sådär nyköping,stockholm lr norrköping lr nå sånt asså. svårt å hitta skapligt bra plejs

oj förlåt läste inte hela översta...

Det är väl bara att jämföra mellan olika butiker på vad du vill ha? Ofta vet man vad man ska köpa in, så då är det inte så svårt.

Guest

ja, jo det var väl det jag hade hoppas att slippa om någon butik hade lägst priser.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...