Jump to content
Sign in to follow this  
Christian.Carlsson

[GBG] Nån som har lust att möta en nybörjare i 40K

Recommended Posts

Ja, titeln säger det mesta!

Jag kan de flesta bas-reglerna, då jag har gått Warhammer Academy på GW, jag har en 500 pts armé med Tyranider och vill gärna möta någon annan figurspelare i göteborg. Var, spelar ingen roll, men GW vid domkyrkan vore kanske bäst, då det är centralt, anonymt och dom har alla böcker och en hel del utrustning där.

Någon ylvait närvarande, som har lust att spela ett par matcher och ev. lära ut de regler, som jag inte kan. Det får gärna vara en tyranidspelare närvarande, då jag har svårt för många av deras specialregler. (som tur är, har jag bara Biovore, som har en massa specialregler, resten av armén består av warriors och gaunts)

Andra är självklart välkomna att anta utmaningen, om man nu kan uttrycka det så :P

självklart! alltid en ylvait närvarande. 8)

men kika in på föreningens forum istället. http://www.foreningenylva.org/forums/

även om jag (som är nidspelare) inte finns där har de flesta bra koll på reglerna ändå

Om du dröjer 3 veckor med att komma så kanske jag tom kan möta dig. Är upptagen närmsta tiden.

ps. är det nåt du undrar om nidsen får du gärna pm:a mig om det :wink:

Hejsan

Såg att du var sugen på att spela? Har själv lirat med Nidz ett tag innan jag sålde dem vidare.

Om du fortfarande har lust att spela så kan vi ta någon match nere på GW.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...