Gå till innehåll
Wille Raab

Blähä!

Recommended Posts

Blähää för att jag ibland har alldeles för svårt att säga nej, så jag nu utöver mitt vanliga jobb ska jobba nattpass för tredje natten i rad (och fjärde natten sedan i fredags/lördags). Jag är redan bortom mig av tröttman, och tänkte krypa upp i sängen snart snart.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Det lät inge kul, vad hände?

Har lagt ner de senaste 6 åren på att plugga IT och igår fick jag beskedet från min ögonläkare att jag inte bör satsa på en karriär inom IT eftersom jag riskerar att försämra min ögonhälsa permanent :(

Så nu vet jag inte alls vad jag ska göra istället

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Det lät inge kul, vad hände?

Har lagt ner de senaste 6 åren på att plugga IT och igår fick jag beskedet från min ögonläkare att jag inte bör satsa på en karriär inom IT eftersom jag riskerar att försämra min ögonhälsa permanent :(

Så nu vet jag inte alls vad jag ska göra istället

Beklagar verkligen. Kan inte alls vara roligt. :(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Blähä för att jag är en självcentrerad rövhatt som ibland har svårt att acceptera andras personliga beslut när jag tycker att det rör mig även om det inte egentligen gör det.

Det här blähä-et gäller egentligen något som skedde i somras, men insikten kom nu för en par veckor sedan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Blähä för att jag är en självcentrerad rövhatt som ibland har svårt att acceptera andras personliga beslut när jag tycker att det rör mig även om det inte egentligen gör det.

Det här blähä-et gäller egentligen något som skedde i somras, men insikten kom nu för en par veckor sedan.

"Det spelar ingen roll om man är sjuk, bara man har insikt"

Psykiatriprofessorn Sören Nilzéns citat om psykiska sjukdomar i allmänhet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Blähä för att de som är tillbaka på skolan är folkskygga och har gömt sig i sina rum!

(Men jag ska kanske inte säga något, jag är själv i mitt rum...)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Blähä för att jag varit en segpropp som inte hört av mig till nån med koll, och blähä för att det inte går att boka tåg-som-inte-är-sj-tåg till riksmötet. Det går direkttåg mellan Östersund och Sundsvall. Men de resor som dyker upp i sökningen när man logggat in på "rätt ställe" är ju bara sj-tåg. Med byte i Gävle. Bara en liten omväg. Tar liksom bara lite mer än dubbelt så lång tid.

Blähä också för att jag är opepp på mycket kring det här årsmötet. Blähä för Sundsvall. Blähä för konstig/äcklig mat. Blähä.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Du kommentarer som gäst. Om du har ett konto vänligen logga in.
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.