Jump to content
Sign in to follow this  
Alakhai

Figurspelsförsäljning på Dragon's Lair 21/12.

Recommended Posts

Då var det dags igen. 21:a december dyker jag och Stefan ner mer hela vårt försäljningssortiment av åtminstone figurer. Är det något annat som är av intresse, hör av er innan så har vi kanske möjlighet att få med det också. När det gäller figurer kommer vi ha med oss det vanliga sortimentent av 40K och Fantasy men även äldre blistrar i stort antal. Utöver det har vi stora mängder nyinkommet i form av bl a Necromunda. Andra GW-saker vi har är figurer till Battlefleet Gothic, Epic och GorkaMorka. Vi har även en del LoTR saker som vi säljer till extra bra pris. Därtill kommer vi ha med lådvis med White Dwarf och gamla regelböcker. Och är det så att figurer från Target Games lockar har vi också Warzone och Chronopia figuer.

För de som tycker om större saker kommer vi även ha med en hel del saker från Armorcast. Titaner och unika fordon, producerade på licens fram till för fem år sedan och fick bara säljas inom USA. Jag tar dessutom med mig limited edition figurer, bitz och gamla roliga figurer.

Ett utmärkt tillfälle att hitta sista minuten julklappar eller kanske unna dig själv någonting riktigt roligt så här till jul. Vad det gäller priser så gäller det generellt att vi ligger åtminstone 15% under på de saker du kan hitta i andra butiker.

För er som inte känner till Dragon's Lair så är det en spelbutik med 500 m2 spelyta på Kungsholmstorg 8, öppet 12:00-22:00 alla dagar. http://www.dragonslair.se

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...