Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Mr Pettsson

"vuxna" rollspelare i Kalmar?

Recommended Posts

Guest

Finns det?

Är 33år och intresserad av att prova på rollspel. Spelade lite i tonåren men pågrund av vänners bristande intresse rann det ut i sanden. Tycker nu att det vore lite coolt med rollspelande i höstrusket.

Hör gärna av er med info. på majlen eller här på forumet.

olapet71@hotmail.com

/Tackar

Det finns en sverokförening på högskolan i kalmar, kontakta sveroks kansli och be om kontaktuppgifter till dem...de hette "Devil" senast jag pratade med dem så om de inte ändrat föreningsnamnet kan du ju fråga efter det!

Gå annars med i communityn för Gameboards & Broadswords på http://www.gob.nu

Vi är troligtvis en av de rollspelsföreningar i landet med högst medelålder, och har även lokala spelare i just Kalmar (där bland annat tex Christoffer Ångmark i svaret ovan)

;)

Jag är 27, saknar vänner då jag är nyinflyttad.

Jag söker spelledare/spelare här i kalmar.

Har mailat till 'den' sverokanslutna föreningen här i Kalmar oxå.

Intresse!? :lol:

Vilken sverok-ansluten förening i kalmar är det du har mailat? Finns ett antal, jag är aktiv i några stycken och känner en del vuxna spelare som du kan fåkontakt med...annars kan du ju altid skriva en kontaktannons på anslagstavlan inne på Mickelsfrände på ölandsgatan 8.

Enligt Sverok? Jag kollade precis i databasen och hittade i alla fall 15st med kalmar som postort, jag är själv med i flera så det är väldigt konstigt. Vem har du fått den uppgiften ifrån?

Klart du skall sätta in en kontaktannons hos han ;)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...