Jump to content
Sign in to follow this  
Malmö

[Säljes]Diverse rollspel (eller bytes)

Recommended Posts

Följande rollspel säljes eller bytes bort: Eon, Fading Suns, Shadowrun, StreetFighter (storytelling, +3 supplement), Primal Order (relligöst universal tillbehör), Talislanta, Lost Souls, Macho Women with Guns, The World of Synnibarr, TWERPS (2 st), Svarta Korpen (figurspel), Levande Rollspel (bok). 350:- eller bud! Finns i Malmö.

En bonusfråga: Vad gör ni andra med spel ni inte längre spelar eller använder?

Jag vill köpa World of Synnibarr, iallafall. Jag åker till Malmö imorgon och kan tänka mig att kika på dina saker under helgen för att se skick etc. jag är även intresserad av dina Neotechprylar.

Du når mig på 073-7311715, ring under morgondagen men inte innan tolv då jag tänker kliva upp, så bestämmer vi något. Kommer befinna mig inne i centrala Malmö på dagen på lördag och från eftermiddagen på söndagen till måndag morgon/förmiddag.

Sålt! Eller iallafall World of Synnibarr, StreetFighter, Shadowrun, Fading suns, Lost souls, Talislanta och Kult (som inte stod med i annonsen).

Om du missade mitt inlägg, som ligger precis ovanför ditt eget och alltså i slutet av tråden innan du postade, så har han sålt de där sakerna som står med i mitt inlägg.

Om du tittar noga så ser du att det står "Kult" där. Jag kan upplysa om att det är andra utgåvan i störtfint skick.

Om du pratade med mig kan jag avslöja att jag inte tänker sälja. Eftersom jag just köpt. Alltså ville jag ha den.

Fogge din lilla...jag var ju nästan lite intresserad av Fading Suns ju... Fast iofs, jag har inte så mycket tid ändå... :P

Harr dy harr harr... :lol:

Var ju det enda spelet som jag blev måttligt intresserad av att faktiskt spela/spelleda. Gillade systemet för satsningar.

Det jag har kvar är Eon, Neotech (+3 supplement), Primal Order, Macho Women with Guns, TWERPS (2 st), Svarta Korpen (figurspel), Levande Rollspel (bok), Viking (+supplement) och en del tidningar. Om någon är intresserad så säg till!

Tack Fogge att du håller ordnign här så slipper jag göra det :), hoppas du blev nöjd med sakerna!

Jadå, allt var ju i finfint skick förutom World of Synnibarr så jag är mycket nöjd.

Däremot insåg jag när jag kom hem att jag inte ens tittade på Macho Women with guns - som också var ett av de jag var intresserad av. Nu ska jag nog inte ner till Malmö på en bra stund, men om ingen annan köper det så är det tingat.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...