Jump to content
Sign in to follow this  
Buttsurfer

PRISSÄNKT/Säljes:Promo Mutant Chronicles/Warzone/DoomTrooper

Recommended Posts

RARITET!!! Italienskt promo material för Mutant Chronicles producerat av Hobby Works och innehåller massor av illustrationer från Studio Parente i större format än de använda i trycksaker. De flesta av bilderna är ca 24x16 cm och alla är i 4-färg (många ere...).

Totalt är det 29 tidningar #2-30 (16-sid + utvikbara omslag i kartong). De innehåller även spelet "Blood Berets" (regler, counters, kartor, kort).

Alla delar är i nyskick.

Perfekt om man vill fylla väggarna med inramad Studio Parente Artwork i större format från Mutant Chronicles, Warzone, Doom Trooper eller behöver extra spelplaner till Blood Berets/Domedagens Hjältar. Det kan ju också vara så att man bara samlar.

Alla 29 säljes i ett stycke för 2000 kr (+ ev. frakt).

:!: 1600 spänn för rubbet!!! (+ ev. frakt) De e så lågt jag kan tänka mig att gå, kommer inte sänka priset ytterligare. Glömde skriva att det även är med Paul Bonner Artwork (razider, nefariter o alla corpar) - helt jävla supergrymt :twisted: . Eventuella intressenter kan få smakprov på bild.

OBS! Bildsamlare göre sig icke besvär!!!

En av de intresserade ville att jag skulle kolla hur mycket artwork det är .

Kollade igenom tidningarna och det är totalt cirka:

140, 24x16 cm bilder

80 vinjetterade (mellan 20-22 cm höga, de e olika, GRYMT!!!)

Och en jäkla massa filler artwork Insignia, medaljer, vapen etc.

Man behöver inte kunna italienska för att rama in alla dessa och sätta upp på väggen;-)

MVH

/micke

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...