Jump to content
Sign in to follow this  
Sauron888

Spelgrupp sökes i Göteborg

Recommended Posts

Hej.

Vad irriterande det är att behöva skapa en användare för att få bra feedback.

Jag söker en spelgrupp alltså.

Har spelat: Starwars, Khelataar, Dungeons & Dragons (nya), Vampire, Mutant(gamla), WH40K Rollspelet. Äger Starwars f.n. och försöker skriva en kul kampanj/äventyr.

Gillar för övrigt brädspel, har spelat ASL, Axis & Allies, Chariot Lords, Talisman, Risk(vanliga och sagan om ringen), med mera, med mera. Äger för övrigt Sagan om ringen Risk.

Kan för det mesta på helger, fre, lör siktar jag på. Jag arbetar lixom. :0)

Det går alltid att nå mig på mobbe om ni vill ha ett snabbt svar.

0738088918

/Annatar

Var bor du någonstans? Jag råkar veta att det finns en spelförening som heter Mostly Harmless som ligger ett stenkast utanför göteborg som gärna vill ha medlemmar. De spelar både A&A, Risk, civilization.

Du kan ju alltid maila: Mostly_harmless01@hotmail.com för mer info om var de ligger och så...

De är riktigt bra, tro mig jag vet.

Var bor du någonstans? Jag råkar veta att det finns en spelförening som heter Mostly Harmless som ligger ett stenkast utanför göteborg som gärna vill ha medlemmar. De spelar både A&A, Risk, civilization.

Du kan ju alltid maila: Mostly_harmless01@hotmail.com för mer info om var de ligger och så...

De är riktigt bra, tro mig jag vet.

Slängde just iväg ett mess till dom. Jag bor nu på Hisingen. Förut bodde jag i centrum. Jag spelar rollspel och brädspel.

Annars kan väl alltid vi bilda en förening. Du jag och han som sa att han va intresserad längre upp i tråden. Isf. e vi tre stycken till att börja med.

/K

/K

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...