Jump to content
Sign in to follow this  
Shagovlad

EFTERLYSNING av Kalle

Recommended Posts

EFTERLYSER: Sveriges bästa rollspelare, "Kalle" från P3:s podcast.

Allmänt anrop till den person, vemsomhelst, som kan hjälpa till med information!

Jag vill gärna få kontakt med Kalle från P3:s podcast. Han verkar ha den rätta viljan och geisten för att delta i min spelgrupp!

I podcasten nämner de inte vad jag kunde höra hans efternamn eller ens i vilken stad Kalle bor, men jag hoppas att han inte bor alltför långt bort ifrån Uppsala.

Kalle är i 40-års åldern, har skägg och är utbildad psykolog. Han har hundratals olika rollspel hemma och har spelat hälften av dem. Kalle spelar både bordsrollspel och live. I podcasten kallar sig Kalle för Sveriges bästa rollspelare.

Om du Kalle läser detta, eller en vän till Kalle, vänligen kontakta mig här på Sverok eller direkt till min mobiltelefon.

Kalle är en erfaren och drivkraftig rollspelare. En riktig eldsjäl. Lik mig själv. Vi kan vara någon form av tvillingsjälar. Jag tror vi är lika galna i rollspel och har stora visioner för rollspelande båda två.

Vissa må störa sig på att han kallar sig för Sveriges bästa rollspelare, men inte jag. Jag finner det utmanande och kul! Jag hatar jantelagen, så jag är inte den som stör mig på sådant. Men jag blir attans sugen att få spela med Kalle!

Med vänliga hälsningar till alla rollspelare och ett särskilt hej till er eldsjälar!

Jag söker nya rollspelare till min rollspelskampanj för EON 3. (Se min annons för det).

Ha det gott nu!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...