VG:s Off topic
0

77 inlägg i detta ämne

URZA! såg att du var från billdal... du har inte lust att titta in på en av göteborgs största spelföreningar? vi heter fluff.

Yeeeesss Och i morgon ska vi spela FEAR / Aliens och det får man inte missa.

Föreningshuset Falken vid redbergsplatsen (Falkgatan 7) och vi "öppnar" mellan ett och halv två.

Du kan läsa mer om fluff på

http://fluff.fluffboll.org/ där även en vägbeskrivning finns.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tråkigt att den här fiiiina tråden inte används så mycket.

Skriv nå´t fint, skriv nå´t dumt, något smart eller säg bara hej.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

är det nån mer än jag som "låtsasjobbar" på jobbet å surfar sverokforum varje dag....?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nope jag är för det första så kallat "arbetslös" på dagarna och för det andra kommunalare och får alltså inte jobba just nu så mitt surfande och mina ca 10 timmar framför burken per dag är helt legitima.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Tråkigt att den här fiiiina tråden inte används så mycket.

Skriv nå´t fint, skriv nå´t dumt, något smart eller säg bara hej.

Hej

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det tycker jag också att det gör, i lagom doser.

För tänk om någon intressant/viktig diskussion som rör kansliet försegår här eller om folk ringer kansliet och refererar till saker som händer på boarden.

Nä, nu ska jag yra ut på stan och köpa mej en fin liten CD, tänkte införskaffa HIMs nya, bra att ha och softa till hemma...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

en annan kör en transport vid 3-4 sen är det tomt till klockan 6 när skiten ska hämtas igen. Vad göras där emellan.. Hmmm...... :lol:

och t eliasson. Du är undantagen!!! :!:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

...en annan då som faktiskt inte snuvar sin arbetsgivare.... går bara hit efter jobbet. har inte sådana slappa jobb som er andra... hos oss händer det liksom saker...

och när jag surfar nyttjas endast modem... kan inte få ADSL...

Finns det ngn sorts Modem Klubb eller förening som bildats nu i dessa tider av bredband?

:roll:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

en lastbilschaufför somnade i vårat lunchrum idag. Väckte han efter en halvtimma. :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
en lastbilschaufför somnade i vårat lunchrum idag. Väckte han efter en halvtimma. :P

..strax efter att du själv vaknat eller?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

tobias är nu mer kungen av sveroks forum, spread the news, kanske är tobias nått för profil lanet? de har ju reserverat luftmadrasser för kungen!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

fy fan för radhus!!!!

tänk er

varje dag luktar det grillat.

ja det är sant. varje dag!!! och jag som är hungrig å lever på makaroner i slutet på löning... :roll:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

För att inte pajja i Ulfs hybrid-lan-tråd...

Jon Karlsson, jag tror minsann att det bor en liten boffertomte inuti dej och bara väntar på att få komma ut. Distriktsstyrelsen kan ju boffra lite efter något möte, avreagera oss på varanda. :lol: Jag tror vi är ungefär lika ovana och på samma klumpiga nivå allihop.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ähh, jag tror att folket tröttnade på att snacka skit och blev seriösa istället. Endast seriösa inlägg, som mitt nu... öhh

Eller så har folk bara glömt bort den här "tråden", vilket borde vi åtgärdar nu genom att kladda här. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Usch jag saknar västkusten (eller kust överhuvudtaget, dom verkar glömt bort det här uppe). Nån som vet varför jag inte får några DN längre? Eller är det nerlagt? Jag är ju helt efter :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nä, det e nog inte det som e Finarvas probs, snarare att han flyttat till världs ände och inte läser sin förenings ex längre och inte heller gjort en adressändring till Tobias på kansliet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Du kommentarer som gäst. Om du har ett konto vänligen logga in.
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

0