VG:s Off topic
0

77 inlägg i detta ämne

Tack för tipset!

Fast du missade en viktig poäng.. Jag vill INTE lära mig något. Jag lär mig så mycket hela tiden endå, min skalle är proppfull! :wink:

Men, headbanga kan jag redan. (fast jag har för kort hår för det)

Lyssnar på riktig musik hela tiden dessutom. Så det verkar ju som om jag ska slippa lära mig något nytt om jag hänger på.. :)

Men jag avvaktar andra bra förslag ett tag till.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Men om du redan kan headbanga så behöver vi ju inte lära dej någonting :wink: . Well... hör av dej om du vill hänga med.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hähä. Dan, jag ser att du registrerade dig till det här forumet den 23 september. En hel dag efter mig. Så sent. Dåligt. Det finns bara ett ord: looooser!!! :lol:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fån-Jon, reta honom inte, tänk på att han e ordförande å alltså har tillgång till stora ordförandeklubban. :wink:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tsk tsk.. 12 Jun 2002 (Okej, det kan ha haft något att göra med att jag installerade skiten och att det inte öppnades officiellt förrän i september, men.. :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hur e det förresten med mailprogrammet Kriss? Jag kan fortfarande inte deletea gamla foldrar, eller ha åäö i deras namn. Fix'at nångångdårå! :o

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ah, du hittade dit.. tänkte maila när allt i betan var fixat (lite grafikbuggar kvar att åtgärda). Bra att det funkar. Önskar alla världens problem försvann i och med uppgraderingar.. ;-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kriss

Menar du ALLA problem i HELA världen typ tandvärk, krig, tonårsfinnar, blygsel, svältkatastrofer osv... Om du kan fixa en sån uppgradering så lovar jag att du är min hjälte.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Klart att alla problem går att undkomma med hjälp av lämplig uppgradering!

Titta på mig till exempel!

/Dan "The new upgraded version"

(Som dessutom har en uppgraderad mötesklubba, 2-h fattning, 1t8+1)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Anna - visst. Har du aldrig läst det som står medan man installerar windows? Din katt blir sötare, dina spel går snabbare, du blir effektivare, USA får en ny president... :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Oj va bra!.. Tänk att inte FN, Nato, USA, EU och alla andta "Maktfolk" tänkt på detta.

KRISS!!!!!!!!!!!! Du kanske kan få Nobels Fredspris om du talar om detta för dem. Tänk sen vad många spel du kan köpa för de pengarna. :mrgreen:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

låter som en bra idé, känns som att fler folk borde ta efter... du anna, jag skulle behöva det där pappret som vi hade i "läxa", dum och slarvig som jag är så har det ju förlagt sig...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

gör det? shyrre, jag vill för min del ha bort snön från marken så fort som möjligt. snömod och isgator är ju inte vad man tycker om precis, snön kan husera i fjällen så man kan åka skidor men att emigrera söderut som en fågel är inte så poppis enligt mig...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

URZA! såg att du var från billdal... du har inte lust att titta in på en av göteborgs största spelföreningar? vi heter fluff. våra medlemmar är mellan 12 och 40-nånting. vi har en majoritet av medlemmar i din ålder och där omkring. vad spelar du?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Du kommentarer som gäst. Om du har ett konto vänligen logga in.
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

0