Gå till innehåll
Erik Håkansson

[Säljes] Warhammer Fantasy figurer, blandade arméer

Recommended Posts

Hej,

Jag säljer en hel del blandade Warhammer Fantasy figurer som jag hittade i helgen när jag städade gamla pojkrummet. Allt är inköpt 2002-2004 och det är framförallt Orcs & Goblins, Lizardmen och Dwarves, men även lite Skaven. Böcker finns till alla arméerna. Om någon är intresserad så hör gärna av er, så kan jag skicka bilder. 

Öppen för att diskutera priser osv om det finns något av intresse! 

Mvh
Erik

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej, se om du har något av detta då! 

Squigs i metall är intressant oavsett målningsskick, bara skriv hur många du har och vad du vill ha för dom om du har några. 

Sen om du har Goblin Chariots, Snotling Pump Wagons eller Mangler Squigs målade i högre nivå är det intressant också. Men dessa måste vara målade och i hyfsat hög nivå för det ska vara intressant alltså. 

Söker även en stor enhet Stormvermin, måste vara minst 40 modeller och även här målade i hyfsat hög standard för att vara intressant. 

//MVH Robert

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej!

Jag har 

Goblin Doom Diver
3 Night Goblin Fanatics 
Night Goblin Regiment
Giant 
6 Black Orcs 
Grimgor Ironhide
Orc Warrior Regiment

Dwarf Cannon
Två olika Dwarf Regiments 
6 Dwarves med sköld och yxa i plast (vet inte vad de heter).
Några modeller i metall som jag inte vet namnet på...  det är iaf en fanbärare med horn och en till med tvåhandad yxa. 

Lizardmen Saurus Regiment 
Lizardmen Stegadon
Slann Mage Priest
Lizardmen Skinks (2 grupper om 10 st)
Lizardmen Saurus  (1 grupp om 10)
Någon mer modell i metall jag inte vet namnet på

Skaven Clanrats Regiment, samt några skaven-modeller i metall som jag inte vet namnet på. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ursäkta att jag hoppar in i tråden, men jag har den limiterade utgåvan (1000 exemplar) av dvärgboken till 8th edition som jag kan sälja för 900 kr ifall det skulle vara intressant.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej,

Jag är eventuellt intresserad men priset är lite högre än vad jag hade tänkt mig dagsläget. Jag förstår att den var dyr när den kom men jag är primärt intresserad av reglerna.

Som det ser ut nu skulle jag kunna tänka mig att erbjuda 650 kr för den.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu