[FoW] Börja med Flames of War?
0

2 inlägg i detta ämne

Hejsan alla på Sverok, jag och en kompis tänkte att vi skulle börja med Flames och War.

Vi tänkte köpa den starter boxen som kostar 550 kr typ där man får en tysk och amerikansk arme.

Och det jag undrar är liksom vad som rekommenderas för märke av färg och sånt liknande man bör köpa för att måla dem samt vad som behövs för att få till snygga gräs baser för dem? 

Jag undrar också vilken butik i Sverige/Världen är bäst för att handla Flames of War till billigast pris alternativt störst sortiment. 

Tack på förhud 

http://kulturkommissariatet.se/catalog/product_info.php?cPath=1420&products_id=23370 (Denna vi tänker köpa) 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

När det gäller färger så är det mest en smaksak vilket olika målare föredrar. Tänk mer på vilka nyanser ni vill ha snarare än vilken tillverkare det är, skulle jag säga. Själv föredrar jag Games Workshops färger, men använder också Vallejo Air om jag aibrushar eller bara är slö och inte orkar spä färgen inför målning. 

Just Flames of War har jag inte så bra koll på och kan därför inte rekommendera någon särskild bortom att googla lite. Alphaspel är alltid trevliga :)

(Ps, det räcker gott och väl att skriva "tack på förhand", så håller vi någon form av nivå på forumet ^^)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst
Du kommentarer som gäst. Om du har ett konto vänligen logga in.
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

0