Gå till innehåll
101_Louis

Bräspelare Göteborg sökes

Recommended Posts

Jag har hållt i brädspelskvällar sedan januari 2016 med minst en träff i veckan tillsammans med en grupp av mina vänner. Vi har prövat en hel del nya spel men också spelat om redan spelade spel.

Det jag söker efter nu är en ny brädspelare som kan spela vardagskväll, vanligtvis torsdagar.  Stort intresse för alla slags brädspel är mycket önskvärt. Viljan att pröva nytt, och spela om gamla klassiker, och naturligtvis kunna vara en god med/motspelare.

Vi spelar hemma hos mig bland mina brädspel, en samling på ungefär 200 olika sorters spel. Det varierar allt från worker placement, horror, långa spel, korta spel, dice throwing, deduction, story telling etc.. Råkar du vara intresserad av ordspel också är det toppen.

Hör av dig med en kort presentation, vem du är, vilka spel du gillar och vart i Göteborg du befinner dig så återkommer jag ^_^/

För tillfället har vi även mahjong-kvällar hemma hos mig varannan onsdag-kväll jämna veckor, 18-21. Är du intresserad av (även) detta så är det bara att höra av dig.

/Robin

Hisings-Backa

Göteborgs Mahjong-Sällskap

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu