Gå till innehåll
ragngand

[Säljes] Shadows of Brimstone spel/expansioner

Recommended Posts

På min jakt efter alla tillbehör har jag fått köpa en massa dubbletter av både spelen och expansioner, samtliga är oanvända och nya:

625 kr/st Base games (Swamps of Death eller City of the Ancients)

325 kr/st Boxed expansions (Frontier Town eller Caverns of Cynder)

225kr/st Deluxe Enemy Pack (Scafford Gang, Serpentmen of Jargono eller Masters of the Void), Hero Packs (Orphan, Prospector eller Drifter)

175 kr Dark Stone Hydra XL Enemy

125kr/st Enemy Packs (Custodians of Targa, Trederran Raiders eller Harvesters), Deluxe Darkstone, Card Expansions (Dead man’s bounty, Badlands expedition, Murky confrontations, Ancient terrors, Treasures of the void, Blood Money, Jargono Artifacts #1, Cynder Artifacts #1 eller Targa Artifacts #1)

Hämtas i Umeå eller skickas mot kostnad, skicka mig ett meddelande om du vill köpa eller har frågor.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Oscar

Intresserad va att köpa grejer. Kan du höra av dig till Oscar.du.rietz(a)gmail.com  så kan vi diskuterar det jag vill ha

Mvh Oscar 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har (180411) följande att sälja:

Grundlådor i mycket bra skick
725 kr City of the Ancients med målade figurer, 6 tentakler är dock bara röda
625 kr Swamps of Death, ihopmonterade figurer, endast hjältarna målade

Ny och inplastad låda
500 kr Trederra Deluxe Otherworld
150 kr Dark Stone Brutes Enemy Pack
325 kr/st Burrower XXL Enemy Pack, Frontier Town eller Caverns of Cynder Otherworld

Från Kickstarter, nytt men utan låda: 
425kr Crimson Hand Mission Pack
225kr/st Deluxe Enemy Pack (Serpentmen of Jargono, Masters of the Void eller Undead Outlaws) Allies of the Old West eller Sand Kraken XXL Enemy Pack
175 kr/st Dark Stone Hydra eller Scafford Gang Deluxe (med endast en markör för Colonel Scafford, ingen figur, övriga figurer och spelkomponenter är komplett)
125 kr/st Enemy Packs (Swamp Raptor, Custodians of Targa, Flesh Stalker, Harvesters, Scourge Rats, Trun Hunters eller Trederran Raiders), Deluxe Darkstone, Mine Terrain samt kortexpansioner (Blood Money, Captain's Log, Dark Omens, Edge of the Abyss, Fire and Brimstone, Ghosts of the Damned eller Derelict Ship Artifacts).

Promos: 150 kr KS Artbook, 100 kr Signed print, 150 kr Outlaw promo cards (4), 75 kr Cynder Promo Cards (2)

Alt gender resin 100 kr/st Male Rancher eller Piano Player (male saloon girl), 75 kr/st Female Bandido eller Female Lawman, 50 kr/st Female Indian Scout, Male Bandido #2, Male Gunslinger #2, Female Rancher #2, Female Saloon Girl #2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu