Gå till innehåll
Jenje

Brädspelpolare malmö/lund?

Recommended Posts

Hej :)

Jag heter Jenny och är 30 år.

Vi är några vänner (killar och tjejer) som träffas regelbundet i Malmö/Lund för att spela diverse brädspel. Allt från Twilight imperium, Bloodrage, Archipelago, Viticulture till Takenoko och Bohnanza. Hade varit kul med lite nya människor (=nya strategier och utmaningar). Hör av er om det låter intressant :)

/Jenny

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej!

Vi är ett gäng grabbar i Lund som spelar rollspel och brädspel. Vi är mellan 17-55 men de flesta av oss är runt 35. Vi spelar väldigt varierande, men några av favoriterna är Twilight Imperium, Cosmic Encounter, Civilization. Through the ages. I rollspelet är det DnD. Det hade varit kul att vidga gruppen med nya förmågor, eller komma i kontakt med en annan grupp. Vi tycker inte att det är så viktigt om man är erfaren eller duktig, så länge man har roligt och är trevlig. Så hör gärna av dig.

Mvh Thomas

email: izze65@hotmail.se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst C30
På 2017-03-04 på 11:57, Jenje säger:

Vi är några vänner (killar och tjejer) som träffas regelbundet i Malmö/Lund för att spela diverse brädspel. Allt från Twilight imperium, Bloodrage, Archipelago, Viticulture till Takenoko och Bohnanza. Hade varit kul med lite nya människor (=nya strategier och utmaningar). Hör av er om det låter intressant :)

/Jenny

Hej Jenny och Thomas! Letar ni fortfarande nytt brädspelssuget folk? Kör en del brädspel till och från men det har blivit lite mer sällan senaste tiden så jag tänkte se om det finns lite trevligt folk i Lund/Malmö-området som man kan lira med. Är för övrigt 28 och bor i Lund.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
On 5/13/2017 at 2:06 AM, Guest C30 said:

Hej Jenny och Thomas! Letar ni fortfarande nytt brädspelssuget folk? Kör en del brädspel till och från men det har blivit lite mer sällan senaste tiden så jag tänkte se om det finns lite trevligt folk i Lund/Malmö-området som man kan lira med. Är för övrigt 28 och bor i Lund.

Hej!

Kul att du är intresserad och det är så klart alltid roligt att träffa nytt spelsuget folk. Du kan höra av dig till mig på emailadressen izze65@hotmail.se eller ringa, smsa på 0735844021.

Ha det gött!

Thomas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Jens Svensson

Hej Jenny/Thomas

Söker ni fortfarande spelare är jag intresserad. Är 35 år och rätt erfaren när det gäller spelande. Twilight Imperium är en favorit för mig så det är av speciellt intresse. 

Kontakt: jens.fredrik.svensson@gmail.com alt 0727443902

mvh

Jens

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
På 2017-03-04 på 11:57, Jenje säger:

/Jenny

Hej!

Jag är intresserad av att hitta några nya personer att spela brädspel med. Själv har jag Arkham horror, XCOM the boardgame, battlestar galactica, descent med mera. Bor i Höör och jobbar i Hässleholm med bra förbindelser till lund och malmö :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Du kommentarer som gäst. Om du har ett konto vänligen logga in.
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.