Star Wars: Destiny
1 1

6 inlägg i detta ämne

Hej! Söker folk i Göteborg som vill spela Star Wars: Destiny lite casually. Skulle även vara bra att byta lite kort/tärningar. Har ingen spelgrupp och har bara spelat några matcher hittills.

mvh Marcus

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tjena.

Lirar gärna Destiny. Bara haft möjlighet att köra ett par gånger med en polare som nu är utomlands så letar också folk. Jag har en hel del byteskort/tärningar också (över 2 boxar öppnade).

Mvh Mikael

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Va kul! Vi styr upp något. Fantastiskt kul spel har man väl kunnat komma fram till i det lilla jag har spelat.

Messa mig 0708-975558

ha det gott

/Marcus

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Spelar ni fortfarande Destiny? Söker folk att lira lite casual med i Göteborg. Har bara kört nått spel, men verkar riktigt najs.

/Fredrik

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja, vi lirar ganska regelbundet. Kanske kunde hänga på och lira och byta lite kort någon gång.

Annars finns en grupp på facebook som kör Destiny i GBG också: Star Wars: Destiny - Göteborg heter den.

Vi har inte kör med dem än men skall göra det nästa vecka för första gången.

//Mikael

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Najs! Jag är gärna med. Har inte supergott om kort, men tar gärna lite tips och råd om att få till en rolig deck.

Har gått med i gruppen. Såg dig där, så tänker jag skickar ett meddelande över Messenger så kan vi fortsätta konversationen där :) 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Du kommentarer som gäst. Om du har ett konto vänligen logga in.
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

1 1