Jump to content
Formlexx

Söker spelare till onlinegrupp.

Recommended Posts

Hej jag söker spelare till min spelgrupp som tänkt spela online. För tillfället tänkte vi spela symbaroum men i framtiden kan det även bli drakar och demoner: trudvang och götterdämmerung. 

Vi är en grupp som vill spela seriöst och utan för mycket larv där alla just nu är runt 20 års åldern. Ingen av de nuvarande medlemmarna i gruppen är erfarna vid rollspel,  så spelare av alla erfarenhetsnivåer är välkomna men spelare som kan ge konstruktiv kritik är extra välkomna

Vi planerar att använda oss av skype, facebook messenger och roll20

Tl;dr jag söker en seriös spelare till en oerfaren online spelgrupp

Jag är jätteintresserad! (:

Hör av dig om det är så att du skulle kunna tänka dig.

Jonas, 28, har spelat väldigt mycet i min ungdom men det har blivit mindre nu på de senaste åren. Men så sjukt sugen på att spela mer! (:

viklundjonas87@gmail.com

Hejsan tjosan!

är även jag väldigt intresserad då veckans höjdpunkt blivit det första rollet jag hoppat på, så nu måste mina rollspela cravings mättas med mer spel :)

därför hoppas jag att en engagerad tjej kan vara av intresse att lägga till i gruppen. Kan behöva lite hjälp med att lära mig system och liknande men jag är sällan upptagen om kvällarna och jag kan i princip alltid delta :) 

Hej hej!

Kanske lite sent svar, men jag är också intresserad! Har spelat lite DnD då och då med ett gäng kompisar, dock enligt mig inte tillräckligt ofta då vi sällan hittar en tid som passar alla. Är sällan upptagen på kvällarna, så det borde inte vara några problem med att hitta spel-tider.

Skulle vara jättekul att få testa ett nytt rollspel och en ny grupp att köra med! :)

Hej hej!

Även här ganska sent svar men är jävligt intresserad av att hitta en grupp att spela med!

Har följt ett par campaigns på youtube och liknande men har själv aldrig spelat. Så är egentligen med på att prova vad som helst :)

Är en kille på 26 år som bor i Stockholm

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now

• Create New...