[Uppsala] Nybörjare söker rollspelsgrupp!
3 3

10 inlägg i detta ämne

Hej!

Är en 23-årig student som letar folk att spela DnD eller valfritt rollspel här i Uppsala. Har inte så värst mycket erfarenhet utöver lite dnd-podcaster och lite ströläsning i nybörjarmanualen.

Hör av er om ni har en grupp med en plats ledig eller vill vara med och starta en ny!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hallå där!

Jag är i en liknande situation som du, en Uppsalastudent som letar efter folk att spela rollspel med. Nu var det i Mars du skrev här, så jag vet inte hur det gått för dig. Men jag öppnar upp frågan och tråden igen i hopp om att det finns några sköna uppisar som är sugna. 

Hör av er!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hejsan! Har precis kommigt på plats i Uppsala och är hemskt sugen på att få rollspela igen. Har spelat mest Exalted och Shadowrun, men har exprimenterat litet med In Nomine, Drakar och Demoner, Vampire och Rogue Trader. Öppen för det mesta!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej jag bor också i Uppsala och har varit intresserad av att få ihopp en grupp och börja spela. är nybörjare men har satt mig in i spelarhandboken ordentligt och har helt ok koll. Finns det fortfarande folk som letar grupp i Uppsala här?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ännu en nybörjare i Uppsala här som skulle vilja pröva på rollspel.
Är ni kvar i stan och fortfarande intresserade kanske vi kan ordna en liten nybörjargrupp? :) 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag är absolut på en nybörjargrupp! Har lite erfarenhet av 5th edition, skulle kunna DM:a :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ett par månader sedan någon skrev här så vet inte hur det har gått, men jag letar också efter en grupp att spela med. Är nybörjare men ganska insatt i D&D 5e och har lätt att lära. Hör gärna av er om det finns en plats över :)

Är 29-årig lärarstudent vid UU, har möjlighet nästan vilka dagar som helst och spelar helst varje vecka men är intresserad även om det är mer sällan.

Alternativt om någon vill starta en ny grupp.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ser att det var ett bra tag sedan det skrevs i den här tråden, men jag gör ett försök.

En 35-årig nybörjare från Uppsala här. Aldrig spelat, men jag har 5e böcker och glor ganska regelbundet på Critical Role, så lite kan jag. 

Skulle gärna vilja vara med i en grupp, ny eller gammal, dock så kan jag bara köra jämna helger på grund av mitt jobb.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Du kommentarer som gäst. Om du har ett konto vänligen logga in.
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

3 3