Gå till innehåll
EmilLarsson

(Köpes) Uplifting Primer/The Imperial Infantryman's Handbook

Recommended Posts

Jag söker alltså den lilla handboken för Imperial Guardsmen som gavs ut av black library.

Helst "The Imperial Infantryman's Handbook" som var en sammanslagning av Uplifting primer och Monitorum Manual, men om någon har bara "The Imperial Guardsman's Uplifting primer" så är den också av intresse.

/Emil

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag söker alltså den lilla handboken för Imperial Guardsmen som gavs ut av black library.

Helst "The Imperial Infantryman's Handbook" som var en sammanslagning av Uplifting primer och Monitorum Manual, men om någon har bara "The Imperial Guardsman's Uplifting primer" så är den också av intresse.

/Emil

Hej.

Jag har en imperial infantry uplifting primer som jag vill sälja om du fortfarande är intresserad.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hallå, är långt senare nu men råkade hitta denna tråd. Har råkat få två stycken av Infantryman's handbook. Den som du först sökte som innehåller både primer samt munitorum. Skulle du råka vara inne och se, så hojta till!

Vet inte om ni avslutade affären men hade gärna sålt av/bytt den ena av de jag har mot primern om det skulle vara av intresse.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Patrik Tordell

Hej Chylla.

Har du fortfarande två av Handboken? skulle du vara villig att sälja den. om det är intressant får du gärna skriva på patrik.tordell@hotmail.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Peter.cronberg@hotmail.com

Hej,

Jag har ett oläst ! exemplar av the imperial infantrymans upplifting primer (Första versionen.. dvs inte Gulf versionen..)

Jag har dessutom ett ex av Imperial Munitorum Manual i nästan lika bra skick.

Begär skamligt mycket för dessa (Inköptes dock inte på rea direkt..). Någon som är intresserad - maila mig :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Peter.cronberg@hotmail.com

peter.cronberg@hotmail.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu