Gå till innehåll
Gäst krokodiljevel

Spelare i skellefteå

Recommended Posts

Gäst krokodiljevel

Hejsan! Vi har en grupp i skellefteå som letar efter en extra spelare delvis för nytt blod, delvis för att en till skulle passa perfekt!

Som sagt är de någon som e intresserad, så tar vi in en spelare.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Christian Andersson

Hejsan! Vi har en grupp i skellefteå som letar efter en extra spelare delvis för nytt blod, delvis för att en till skulle passa perfekt!

Som sagt är de någon som e intresserad, så tar vi in en spelare.

Tja! Mitt namn är Christian Andersson, och jag kan tveklöst anmäla mig som starkt intresserad!

Jag kommer från Eksjö i Småland och jag lider av total rollspelsabstinens!

Har spenderat en majoritet av min 24-åriga livstid på rollspel, där de mest spelade har varit EON, Mutant (UA), White Wolf's material (både Masquerade och Requiem-tiderna) och Warhammer Fantasy Roleplay. Har totalt spelat närmare tjugo rollspel, men dessa är de jag som sagt spelat mest.

Jag brukar vara lätt att ha att göra med, initiativtagande och hjälper gärna SL att skriva material ifall det så önskas, då det självklart kan skiljas på player knowledge och character knowledge ;)

Var inte rädda att höra av er ifall frågor finns! Heter Christian Von Drägg Andersson på FB. Jag äger en mobiltelefon, dock använder jag den sällan pga att jag endast besitter kontantkort atm. Men ifall ni vill ringa mig så är mitt nummer 072 22 42 789

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst
Du kommentarer som gäst. Om du har ett konto vänligen logga in.
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.