Gå till innehåll
Gäst Fredrik

Spela D&D 5E i Stockholm, söker spelare, alla välkommna.

Recommended Posts

Gäst Fredrik

Hej, jag är en 26-årig ekonomi-student som älskar D&D, jag söker spelare för att spela 5:th edition i Stockholm (Gärdet-röd linje). Alternativt någon annanstans om någon har lokal.

Erfarenhet spelar ingen roll, nybörjare eller erfaren är båda ok!

Jag skulle gärna själv vara spelare men om vi inte hittar en Gamemaster så kan jag leda.

Om ingen vill spela någon särskild kampanj så föreslår jag "Lost mines of Phandelver"

Hur många spelare, hur ofta, och när, får vi diskutera om vi får ihop en grupp!

Tack!

Med vänlig hälsning,

Fredrik

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag är intresserad av att vara med. Har spelat en del D&D 3.5 och är sugen på att testa 5e! Skulle helst vara spelare i början för att komma in i det nya systemet, men kan tänka mig att spelleda en del sen :-)

Jag är 25 år, student och bor i Stockholm. Kan eventuellt ha någon eller några kompisar om också vill vara med och spela.

Hälsningar,

Oliver

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Mikael

Hej!

Det låter intressant! Har inte spelat 5e men en del 4e. 26 årig student i Stockholmsregionen.

Mvh,

Mikael

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej! Är 25 år och bor i Stockholms innerstad :) Har lite erfarenhet med GURPS och Rogue Trader, men har lyssnat på ganska många podcasts av DnD 5th ed och modifierad 2 ed. Är intresserad av att vara med som spelare! 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu är vi ju en handfull som är intresserade iaf. Ska vi ta planerandet till nästa skede?

Mvh, Mikael

Det tycker jag! Vi skulle t ex kunna skapa en grupp på Facebook eller Google och styra upp det hela. Om alla som är intresserade skickar ett pm med epostadress/facebook-konto så skulle jag kunna fixa det nu i veckan. Om ingen har ett bättre förslag?

/Oliver

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Gäst

Om ni kan skriva ner era email här så kan jag samordna!

MVH

Fredrik

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Gäst

Det tycker jag! Vi skulle t ex kunna skapa en grupp på Facebook eller Google och styra upp det hela. Om alla som är intresserade skickar ett pm med epostadress/facebook-konto så skulle jag kunna fixa det nu i veckan. Om ingen har ett bättre förslag?

/Oliver

fredrik.waern@hotmail.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Gäst

Hej! Vet inte om det fortfarande är aktuellt men jag har letat efter ett D&D game rätt länge, har aldrig spelat förut men har gjort min research så jag har en bra idé på hur allting funkar. Ifall det är okej så är jag intresserad på att spela som en karaktär! Har ett par som jag har skapat och skrivit upp. 

Jag är 19 år och bor precis utanför Stockholm (ungefär 20min till TC), har varit intresserad av rollspel väldigt länge och älskar fantasy och allting runt det! Min intresse för D&D just kommer väldigt mycket ifrån twitch showen "Critical Role" där ett par voice actors spelar D&D, ifall ni inte har sett det rekommenderar jag det starkt! Finns på youtube också. 

Mvh. Andreas

Ni kan nå mig på: andreas.pettersson96@hotmail.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst ferdinand

hej jag är 22 och söker också en d&d grupp att spela med i stockholm.

jag har lite erfarenhet med 5e och skulle vilja spela mer.

"Critical Role" är bra

hör gjärna ifån er feeer54@hotmail.com

//ferdinand

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst David

kanske för sent men jag är intresserad av att gå med. spelade rollspel i Spanien men aldrig haft tid i Sverige för det förens nu.

Hör gärna av er om det finns plats.

Mvh, David 31år

david_78_david@hotmail.com (ej född 78)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Express

Lån erbjudande att lösa dina olika skulder till 24 timmar

Hej
Med tanke på att förbättra situationen för människor i svårigheter eller avvisas av banken, beslutade jag att hjälpa dem genom att göra dem långvarig finansiering så om du var i behov, tveka inte att kontakta mig för mer information kontakta oss för dina lån personliga: express.lan.privat@gmail.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu