Gå till innehåll
Gäst Fredrik

Spela D&D 5E i Stockholm, söker spelare, alla välkommna.

Recommended Posts

Gäst Fredrik

Hej, jag är en 26-årig ekonomi-student som älskar D&D, jag söker spelare för att spela 5:th edition i Stockholm (Gärdet-röd linje). Alternativt någon annanstans om någon har lokal.

Erfarenhet spelar ingen roll, nybörjare eller erfaren är båda ok!

Jag skulle gärna själv vara spelare men om vi inte hittar en Gamemaster så kan jag leda.

Om ingen vill spela någon särskild kampanj så föreslår jag "Lost mines of Phandelver"

Hur många spelare, hur ofta, och när, får vi diskutera om vi får ihop en grupp!

Tack!

Med vänlig hälsning,

Fredrik

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag är intresserad av att vara med. Har spelat en del D&D 3.5 och är sugen på att testa 5e! Skulle helst vara spelare i början för att komma in i det nya systemet, men kan tänka mig att spelleda en del sen :-)

Jag är 25 år, student och bor i Stockholm. Kan eventuellt ha någon eller några kompisar om också vill vara med och spela.

Hälsningar,

Oliver

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Mikael

Hej!

Det låter intressant! Har inte spelat 5e men en del 4e. 26 årig student i Stockholmsregionen.

Mvh,

Mikael

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej! Är 25 år och bor i Stockholms innerstad :) Har lite erfarenhet med GURPS och Rogue Trader, men har lyssnat på ganska många podcasts av DnD 5th ed och modifierad 2 ed. Är intresserad av att vara med som spelare! 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu är vi ju en handfull som är intresserade iaf. Ska vi ta planerandet till nästa skede?

Mvh, Mikael

Det tycker jag! Vi skulle t ex kunna skapa en grupp på Facebook eller Google och styra upp det hela. Om alla som är intresserade skickar ett pm med epostadress/facebook-konto så skulle jag kunna fixa det nu i veckan. Om ingen har ett bättre förslag?

/Oliver

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Gäst