Söker spelare till CS GO lag
0

9 inlägg i detta ämne

Hej! Jag söker spelare för att bygga ett lag inom spelet Counter Strike Global Offensive. Och jag har lite olika krav och några av dem grundade på vad jag filosoferat fram när jag funderade på hur man bygger ett så bra lag som möjligt.

Krav:

Två killar och två tjejer, möjligtvis tre tjejer och en kille. (2-3 killar eller 2-3 tjejer i laget alltså)

Alla ska kunna acceptera andra och detta ska ske genom att vi bygger upp laget av två mer erfarna spelare och två mindre erfarna. Kan se mig som en person mellan rankerna i laget(mg2). Så en kille och en tjej som är runt gold nova 1-3 och sen en av varje som är dmg+

Detta för att garantera att vi i laget kan acceptera varandra och att alla inte är lika erfarna. Anledningen till mixade kön är för att man ska respektera varandra oavsett kön och för att främja båda könen inom spelande och esport, och inte enbart killar.

Rank är inte viktigast inom detta syfte, om någon tjej eller killer är lite högre eller mindre än alternativen men ändå vill vara med så hör av er så ska se om vi kan kompromissa lite

Ålder spelar ingen roll sålänge man är mogen och kan bete sig. Vi ska kunna ge varandra kritik och ta varandras kritik, så att vi kan förbättra oss både individuellt och som ett lag. Då ska man även förstå att vi ej menar illa när vi ger kritik och man ska ej ge kritik på ett elakt/negativt sätt.

Med att bete sig menar jag inte klaga på varandra eller anse att någon fuskar så fort de lika gärna kan vara bättre än oss (ibland är det självklart dock)

Så inget flameande mot lagkamrater eller motståndare, om de irriterar dig så blockar man kommunikation med dem helt enkelt, eller argumenterar lugnt och sansat och försöker hålla uppe stämning.(men om de är störande så blockar man dem bara)

Man bör vara aktiv, redo att spela i grupp några gånger i veckan men även 2-3 om alla inte är inne samtidigt varje dag osv, men som mål är att spela som ett lag med träning ca 3 gånger i veckan gärna mer om folk kan.

Självklart ska man gärna ägna tid själv åt att bli bättre med aim träning, DM och bara spela med varandra. Så aktiviteten bör vara ganska hög.

Sen måste man vilja bli bättre och inte bara gå med i ett lag och tro att man blir bäst utan måste kämpa för det. Många killar är ofta negativa om att tjejer kan bli bra men det visas ej så mkt att de kan, då esport är mansdominerat. Men det ändrar vi på!

Roller och träningstider inom laget diskuterar vi sedan.

Lite om mig:

Heter Isak, 15 år och brinner för Counter Strike Global Offensive. Går atm i grundskolan i 9:an ska gå teknik på gymnasiet.

Vart folk bor spelar inte så stor roll tills vi kanske börjar söka till lite mindre turneringar, men sålänge man kan få skjuts någon gång då och då är det ju lugnt.

Kommunikation blir via Teamspeak när vi spelar officiellt som lag men vid små matcher på sidan om (då vi är mindre än fem) kan ske på valfria sätt.

Tack för mig och hör av er om ni är intresserade eller undrar över något.

steamcommunity.com/id/isark

// Isak

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Väldigt roligt initiativ , jag delar detta till de jag känner så kanske någon nappar. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag är med om du fortfarande söker. Jag är Nova 2 och jag är kille men om du är intresserad så kan du skicka ett pm på steam SomeDude och har Easy Peasy Lemon Squeazy som profil bild men som sagt hör av dig om du är intresserad

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Är silver 2 men hyfsat bra. Började som silver 4 men blev hackad och de-rankad. Om du fortfarande söker spelare vill jag gärna vara med, jag är kille och 12 år. Bara en snabb fråga, vad händer om man får cooldown? Steam: T3RMIN4T0R. Har bild på en AK-47 | Fire Serpent.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hallå där såg din post och jag kan jätte gärna gå med om du fortfarande söker efter nån, jag är GN 2 och är en kille på 16 års åldern så om du blir intresserad av mig så kan du adda mig på steam det är saft with kakor

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej jag heter Marcus och är 11 år och jag är fast i cs go jag är lite ung men jag har varit i mg e men det nya rankning systemet har gjort såjag e gn 2 och jag blir inte arg på mina lag kamrater om det går dåligt och om det är nån som söker så vill jag gärna hoppa in om jag kan och om ni vill kontakta mig så heter jag Kikat på steam och hat en apa på bilden skulle vara kul om ni ville 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej!

Jag är silver Elit master och om du fortfarande söker  en i laget så skulle jag jätte gärna hoppa in i laget. Har varit guld nova 2 men spelade inte på 1 år.. är 10 år gammal och det skulle verkligen vara jätte kul att vara med i ett lag. Ok, satsar mycket lägger 4 timmar varje dag. Om du vill skicka till den här E-posten tamundin@gmail.com 

Heter Texas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Du kommentarer som gäst. Om du har ett konto vänligen logga in.
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

0