Gå till innehåll
Gäst Noxer

[Tjänst] Målning av modeller (warhammer etc)

Recommended Posts

Gäst

Hej!

Jag tänkte testa att erbjuda målnings-tjänst av miniatyrer eftersom detta verkar mycket begränsat här i norden, och det verkar finnas en hel del folk som vill ha sina miniatyrer målade.

Priset är per avtal och kan variera en hel del beroende på begärd kvalité.

Ifall det är warhammer (eller annan games workshop produkt) som gäller kan jag införskaffa beställda modeller på egen hand, men kommer i sådana fall givetvis kräva deposition. Modellerna är tänkta att levereras via posten.

Priserna jag tänkt mig är något liknande amerikanska företags prislappar, men givetvis med mycket billigare frakt till Sverige.

Som ett exempel ligger prislappen för 16st målade Glade Guard (warhammer fantasy wood elf infanteri) ifall jag inhandlar, monterar & målar på ca 1500 kr (+270 för inköpspriset). Men då ska tilläggas att de är av bra kvalité; med mindre highlights och detaljer sjunker priset ganska markant. Allt handlar om hur lång tid det tar för mig att utföra projektet.

Det jag lovar är mycket god kommunikation mellan konstnär och kund, något de större företagen verkar fallera totalt med. Detta gör att jag kan garantera att modellerna kommer bli gjorda på det sättet du vill ha dem, samt med den lovade kvalitén. På begäran kan jag tex via mail / mms skicka frekventa uppdateringar för att se till att allt blir som det var tänkt.

Ifall någon är intresserad kan ni svara här i tråden, alternativt maila mig på jimmy.eliasson@hotmail.se.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu