Gå till innehåll
Rejected

Söker rollspelare kring Vadstena, Motala, Linköping...

Recommended Posts

Gäst
Limbo

500+

Från: Stockholm/Täby

Var bor du..?

"Shit Happens"

Tis 06 Jan, 2004 22:02:10

Jag bor i vadstena men jag kan mobilisera till Motala,linköping och skänninge området.

Finns det några granstäderna eller inte inärheten så kommer jag. :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tror att spelföreningen i Vadstena borde finnas kvar, den har bytt namn flera gånger sedan vi startade den för länge sedan, nu tror jag den heter nåt i stil med federationen.. inte Wadstena Mjölby Rollspelsförening som den gjorde på min tid..

jaja.. antingen kan kansliet (013-140600) hjälpa dej att hitta dom eller så letar gu upp en kille som heter Samuel Paulsson, tror han bor kvar i Vadstena. Prova maila paulsson.samuel@spray.se. Eller kolla i efter hans föräldrar telefonkatalogen, Paulsson på kungvaldermars väg (ganska lågt nummer).

Och så finns (fanns) det en lite större förening i motala som hette.. Unicorn tror jag.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Och så finns (fanns) det en lite större förening i motala som hette.. Unicorn tror jag.

Unicorn är såvitt jag vet död och begraven sedan ett par år tillbaka, men det är som sagt inte omöjligt att den fortfarande existerar på ett eller annat sätt.

Annars finns en förening i Motala vid namn De Namnlösa som precis flyttat in i nya lokaler, och som i huvudsak sysslar med rollspel. Maila shadow_ninja@hotmail.com om intresse finns.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Tja allstå jag var trött på federationen. Den är för full med folk och

de namnlösa hatar mig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

http://andravarldar.se/?page=./main/index.php

Andra Världar är baserad i och omkring Linköping. Vi söker alltid nya medlemmar, framförallt nya aktiva medlemmar. Medlemskapet är gratis, bara registrera på forumet och pm:a vår sekreterare, Gabriel. Jag skulle tycka att det vore jävligt kul att spela lite rollspel och jag vet att jag inte är ensam.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
jaja.. antingen kan kansliet (013-140600) hjälpa dej att hitta dom eller så letar gu upp en kille som heter Samuel Paulsson, tror han bor kvar i Vadstena. Prova maila paulsson.samuel@spray.se. Eller kolla i efter hans föräldrar telefonkatalogen, Paulsson på kungvaldermars väg (ganska lågt nummer).

Samuel bor i Taiwan nuförtiden.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
vad har du emot federationen? om det är för den är full så har du fel kom på en vardag alltid tomt förutom pettersson som brukar vara där

ha.

Jag var med i fed länge, hade inte så mycket emot den.

Den var ju full ofta och svårt att passa in.

På vardag så fanns det ju ingen som hade tid att spela.

Alla sa jag är redan med i det och det.

Det är ju jag Klas.

Nu bor jag i Linköping.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu