Gå till innehåll
Gäst

[Sökes] Vill testa på figurspel

Recommended Posts

Gäst

Som rubrik säger, så är jag ruggigt sugen och testa på detta med figurspel, bor i Karlshamn, Blekinge. vet ej om det finns föreningar eller folk som bara träffas och spelar. men skulle vilja veta lite vad man bör starta med, warhammer(40000) är ju det som lockar, men även blood bowl är mycket intressant, har letat men tydligen inte tillräckligt då jag skulle vilja ha en typ av "manual" för att komma igång med allt. hoppas på härliga svar.

Neogothor

Justerade rubrik, samt flyttar tråden till Spelare söker spelare, och önskar trådskaparen lycka till! // Khetep, moderator

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Som rubrik säger, så är jag ruggigt sugen och testa på detta med figurspel, bor i Karlshamn, Blekinge. vet ej om det finns föreningar eller folk som bara träffas och spelar. men skulle vilja veta lite vad man bör starta med, warhammer(40000) är ju det som lockar, men även blood bowl är mycket intressant, har letat men tydligen inte tillräckligt då jag skulle vilja ha en typ av "manual" för att komma igång med allt. hoppas på härliga svar.

Neogothor

Justerade rubrik, samt flyttar tråden till Spelare söker spelare, och önskar trådskaparen lycka till! // Khetep, moderator

Tjena.

Vi är ett gäng som håller till och spelar i Sölvesborg. Ingen förening utan bara några kompisar som träffas och spelar.

Vi kör mestadels 40K, men även en del Fantasy.

Skicka ett PM om du är intresserad utav att komma på besök så kan du själva bilda dig en uppfattning om hur spelet är :)

/robin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst stefan

jag söker folk att spela med bor i olofström har bil så kan jag kan köra spelar age of sigmar ha det bra alla 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu