Gå till innehåll
EmilLarsson

(Göteborg) Warhammer Fantasy RPG 2nd ed

Recommended Posts

Tänkte kolla om det finns någon som vill dra ihop en spelgrupp för detta underbara spel? Jag har lyckats fått tag på sista WFRP-boken och behöver nu bara en grupp att spela med här i Göteborg. Böckerna inkluderar fem större äventyr/kampanjer och en hel drös mindre äventyr så det går att spela rätt länge, och i och med att jag bläddrat igenom de flesta är jag gärna spelledare.

Alla åldrar välkomna, gör inget om ni inte rollspelat förr och det skadar inte om man gillar warhammer-världen sen innan :)

Jag är 23 år och bor i egen lägenhet i Skatås Göteborg.

/Emil

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Hallå!

Har ni fått ihop någon grupp?

Jag skulle vara intresserad av att komma igång och spela lite igen. Bor i Lunden. :)

Lunden låter ju lovande :) Kommande två veckorna är jag inte i Göteborg, men jag kan höra av mig efter det och se vad som händer. Jag skickar PM till alla som verkar intresserade och kollar läget.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag fick ett PM av Emil och skrev tillbaka att det kanske finns tid till att styra upp något i mellandagarna. Jag har det rätt tjockt på jobbet just nu och kommer vara bortrest över jul. Men det hade varit fint att kunna styra upp något snart.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Jag har fått en ny tjänst i Göteborg och är väldigt intresserad. jag är total rookie på warhammer men har lirat en del infinity innan så jag är inte helt ny på figutspel. jag kommer flytta om drygt en månad och då skulle det vara jävligt kul att börja lira

Mvh Robban

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Johan

Spelar ni fortfarande? Eller har ni dragit igång rättare sagt? Bor i Kålltorp 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu