Jump to content
Sign in to follow this  
ivrg

[SÄLJES] island of blood modeller

Recommended Posts

Har följande modeller till salu:

10 Lothern seaguards 120kr

10 Swordmasters 120kr

High elf prince on griffon 100kr

5 Ellyrian reavers 100kr

Archmage 30 kr

Warpfire thrower 30kr

poison wind globadier 30kr

2 rat ogres & moulder 100kr

20 clanrats med handvapen och sköld 100kr

20 clanrats med spjut och sköld 100kr

Warlord 30kr

Skriv här eller skicka PM.

Regelbok, templates, tärningar, etc följer inte med?

Paketet kostar vad jag kan hitta 750 kronor med gratis frakt från GW. Vad gör att dina modeller är värda över 100 kronor mer än paketet kostar nytt från Games Workshop? Är de snyggt målade? Äldre utgåva?

Tror den målgrupp som OP har i åtanke är folk som bara vill ha någon enstaka grej ur paketet och inte hela, i vilket fall det är mer effektivt att betala 120 kr för Sea Guards till exempel istället för 750 och dessutom få massa skräp man inte är intresserad av. Inte för att lägga ord i hens mun, men om du skulle vilja köpa rubbet så skulle hen förmodligen inte begära mer än vad det kostar nytt.

Guest
Regelbok, templates, tärningar, etc följer inte med?

Paketet kostar vad jag kan hitta 750 kronor med gratis frakt från GW. Vad gör att dina modeller är värda över 100 kronor mer än paketet kostar nytt från Games Workshop? Är de snyggt målade? Äldre utgåva?

Hans priser är faktiskt överraskande bra för att vara per enhet. Ska man hitta samma enheter på tradera går de för betydligt mera.

Jag vet detta, för jag brukade göra en hel del extrapengar genom att stycka upp black reach och IoB-boxar jag köpte för 20% off. Innehållet i en låda kunde utan problem gå för 1000:- eller mera, och det var på en tid man fick boxarna för 400:-. Sedan dog förtjänsten en del när GW höjde priserna, för tradera-priserna höll sig relativt stilla.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...