Gå till innehåll
Oliver Sundström

EVE Online

Recommended Posts

Hej alla datorspelare här på detta underbart fantastiska forum :)

Jag har precis börjat lira EVE, efter många års spelande av annat så har det nog blivit dags att gå vidare, och just nu känns det som EVE är det som kommer bli valet (tills Everquest Next kommer ut i alla fall)

Därför tänkte jag kolla runt lite, vad finns det för folk som sitter och nördar sig på forumet samtidigt som de spelar detta spel. Så att man kanske som nybörjare och efter ett tag inte längre, har någon att gibba med så man inte behöver sitta själv ute i rymden och avlägsna sin veldspar från asteroiderna.

Mitt ingame nick är: Acodia Walker

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag spelar EVE Online, och under tillnamnet von Stenck skyddar jag mig själv och min corp's intressen.

Under mitt andra tillnamn Magmallien Hinrogarth är jag i en akademi som lär ut grunderna i PvP (Player versus Plaer - alltså strid mot andra spelare)

Har spelat sen 2007.

Hör av dig!

EDIT: Jag hörde av mig till dig som Magmallien Hinrogarth.

Om du känner dig äventyrslysten föreslår jag att du reggar dig på http://www.eveboard.com.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

De har ju fortfarande kvar sina stora kartonger som kom med dem och nu har jag dem alla nedpackade i en stor kartong.

Vad tror ni, hur stor är chansen att lyckas sälja av mycket gamla PC spel till spelentusiaster??

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu