Jump to content
Sign in to follow this  
robjoe

[Göteborg] EOTE grupp att spela i sökes

Recommended Posts

Tjena.

Söker grupp att lira EOTE i, leder för närvarande en egen grupp i samma system. Narrative Dice Systemet har fått mig att skapa profil här för att söka egen grupp att spela i.

Spelar gärna Explorer - Fringer/Force Sensitive Exile - Twi'lek, om det passat..

Alla svar uppskattas

Vi kan har plats i vår grupp, vi är en grupp som hellre rollspelar än lootar och gillat att fördela vinsterna jämnt. Dock inga forcesensitive, Vi fösöker spela varannan lördag men är dom flesta inblandade i Gothcon på något sätt sä det kan bli lite ojämnt med spelmöten framtills dess. Personkemi är viktigt för oss så vill du vara med så måste vi träffas en gång innan.

Tjena, det var ett snabbt svar!

Förutsättningarna låter jättebra, premierar själv sådant spel av mina spelare. Att kunna ses borde inte vara något problem, jag är i Göteborg dagligen IOM studier.

Jag hade ingen aning om vem som skulle svara, så hade du inte nämnt "meet and greet" så hade jag gjort det, personkemin är viktig.

Karaktären jag nämnde var mer för att visa vad jag tänkt mig att spela, inget som var menat att vara hugget i sten, om det blir aktuellt med spel så skapar jag givetvis något som kompletterar gruppen.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...