Spelare sökes i Hudiksvall
0

8 inlägg i detta ämne

Hallå

Ny/återinflyttad till Hudiksvall som nu letar efter spelintresserade människor i närheten att spela med(allt från tv-spel, bräd-spel, figur-spel (warhammer fantasy/40k och skulle även vilja testa på rollspel om någon/några håller på med det)).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Undrar om det fortfarande är aktuellt? Om du har hittat några fler intresserade? Kommer förmodligen flytta upp snart och behöver hitta några att spela spel med nämligen :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej, om ni har lust att spela rollspel är vi en liten grupp som söker spelare i Söderhamn. Vi spelar varje vecka men skulle behöva någon spelare till för att skapa lite mer dynamik i gruppen. Vi spelar allt från fantasy rollspel till sci-fi. Hör av er om intresse finns :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det finns en 40K grupp i Hudiksvall som hör hemma på Facebook, vi är inte sverokanslutna där tyvärr.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej, om ni har lust att spela rollspel är vi en liten grupp som söker spelare i Söderhamn. Vi spelar varje vecka men skulle behöva någon spelare till för att skapa lite mer dynamik i gruppen. Vi spelar allt från fantasy rollspel till sci-fi. Hör av er om intresse finns :)

Hallå

Ny/återinflyttad till Hudiksvall som nu letar efter spelintresserade människor i närheten att spela med(allt från tv-spel, bräd-spel, figur-spel (warhammer fantasy/40k och skulle även vilja testa på rollspel om någon/några håller på med det)).

Hej, jag är intresserad av att vara med, gärna i Hudik men Söderhamn är också inom räckvidd. Har flyttat hit för ett år sedan och rollspelsuget är stort, men spelar gärna brädspel också. Kontakta gärna mig via epost till zack.lindahl@gmail.com.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tjena...:)

Jag googla Hudiksvall + rollspel och kom hit.

Jag vet inte hur aktiv den här tråden är men jag har precis flyttat till trakterna av Hudiksvall och efter många år av uppehåll så är jag riktigt sugen att börja spela roll eller brädspel igen bägge funkar. Hör gärna av er om ni fortfarande söker spelare...:)

Ha det bra!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej vet inte om det är någon aktiv i denna gamla tråd men jag letar efter DnD 5e spelare att köra med i hudiktrakten.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Du kommentarer som gäst. Om du har ett konto vänligen logga in.
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

0