Gå till innehåll
ceruleanfive

Stonehorn-huvud

Recommended Posts

Toppen!

Jag har en Tactical Squad (10st inkl sergeant och special weapons) och en Terminator Squad (5st inkl sergeant).

De är lite småmoddade och är rätt taskigt målade, men jag skulle kunna strippa bort färgen.

Jag använder dem inte, så jag blir gärna av dem, men med tanke på att inköpspris motsvarar 1,5 hela Stonehorns skulle ett direkt byte bli lite väl matigt. ;) Skulle du vara intresserad av alla kan jag ju styra upp en saftig rabatt, annars kan jag även tänka mig att göra mig av med ett par stycken, eller så kan jag betala kontant för huvudet istället.

Kan fixa lite bilder om det är intressant.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

låter klart intressant :-) jag är mest ute efter special o Heavy weapons, vad har du där? kan du strippa dem hade det varit guld o då kan vi byta ett par marines mot ett stonehorn-huvud kanske? :-) just det, ska såklart inte vara marines från forntiden i dvärgformat :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
låter klart intressant :-) jag är mest ute efter special o Heavy weapons, vad har du där? kan du strippa dem hade det varit guld o då kan vi byta ett par marines mot ett stonehorn-huvud kanske? :-) just det, ska såklart inte vara marines från forntiden i dvärgformat :-)

Det tycks som en utmärkt deal! Har lite dålig koll på Space Marines-uppdateringar, forntiden är de inte från, men helt nya är de inte heller. De ser ju dock ut ganska exakt som de nuvarande på GW-hemsidan. En av dem har Missile Launcher och en annan har Flamer. Sen har sergeanten ett Chain Sword.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

ok men toppen låter som de kanske e från aobr? menade mest om det var såna urgamla som e pyttesmå o ganska fula :-)

men de tre marinesen i strippat format mot ett stonehorn-huvud e d ok? så kvittar vi frakten :-)

vad vill du ha för alla om jag nu skulle köpa dem i alla fall? inräknat att du får huvudet :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.