Spel i Norrköping?
0

3 inlägg i detta ämne

Hej!

Jag ska flytta till Norrköping om några dagar och letar redan efter en grupp att spela med. Där jag bor nu har vi en liten förening som träffas varje lördag för att spela diverse brädspel med varandra och det är ju jäkligt gött. Jag har bara hållt på med brädspel i några månader men jag har hunnit beta av spel så som Twilight Imperium, Cosmic Encounters (lite av en favorit), Eclipse, Descent med mera. I och med att jag är relativt ny till brädspelandet så tycker jag det är askul med nya spel men jag har inte heller hunnit tröttna på de spel jag testat. Finns det någon förening, eller liten spelgrupp, i Norrköping som träffas regelbundet så är jag gärna med och spelar!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej, ber om ursäkt för ett för sent svar, men det finns ett antal brädspelsföreningar, dessa går att hitta (och kontakta) på hitta.sverok.se

Hoppas du har trevligt i den underbara staden Norrköping!

/Jakob

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Hej!

Jag ska flytta till Norrköping om några dagar och letar redan efter en grupp att spela med. Där jag bor nu har vi en liten förening som träffas varje lördag för att spela diverse brädspel med varandra och det är ju jäkligt gött. Jag har bara hållt på med brädspel i några månader men jag har hunnit beta av spel så som Twilight Imperium, Cosmic Encounters (lite av en favorit), Eclipse, Descent med mera. I och med att jag är relativt ny till brädspelandet så tycker jag det är askul med nya spel men jag har inte heller hunnit tröttna på de spel jag testat. Finns det någon förening, eller liten spelgrupp, i Norrköping som träffas regelbundet så är jag gärna med och spelar!

Du är varmt välkommen till Nördboets spelkväll nu den 29/11 på Bråbogatan 3!

Maila gärna till mig på suzolid@gmail.com om du vill veta mer!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Du kommentarer som gäst. Om du har ett konto vänligen logga in.
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

0