Någon intresserad att spela Twilight Imperium 3? (Falun)
1 1

6 inlägg i detta ämne

Hejsan!

Vi är ett "gäng"(?) på 3 personer i åldrarna 26-36 som brukar spela diverse brädspel med tydlig inriktning mot strategi och co-op. Exempelvis Civilization the Board Game (med expansionen), Flashpoint, Police Precinct, Ticket to Ride etc. Jag tänkte kolla om någon är intresserad att spela med oss? Vi befinner oss i Falun.

Vi har nu inhandlat Twilight Imperium 3 (grundspelet, vi planerar att även köpa expansionerna). Så om någon är intresserad hör gärna av er.

/ Magnus

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Precis vad jag söker. Men det är lite långt från Gävle.

Konstigt att det ska vara så svårt att hitta brädspelare? Men visst, man har ju ett späckat liv utan att trycka in spelkvällar, det är väl så för de flesta.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Precis vad jag söker, vi är två killar 26-29 års åldern som lirar alla möjliga brädspel men som uppskattar strategi mycket och söker andra människor att lira med.

Om du fortfarande är aktiv här och ser det här så kontakta mig galet gärna på larsjohan1985@gmail.com!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag äger spelet och alla expansioner, vi är ett gäng som lirar ibland!

Det är bara att hänga på ifall någon vill. Det var ett tag sedan vi fick ihop ett gäng eftersom spelet tar ett tag att spela!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kanske ska nämna att det är i gävle vi håller till :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hejsan!

Vi är ett "gäng"(?) på 3 personer i åldrarna 26-36 som brukar spela diverse brädspel med tydlig inriktning mot strategi och co-op. Exempelvis Civilization the Board Game (med expansionen), Flashpoint, Police Precinct, Ticket to Ride etc. Jag tänkte kolla om någon är intresserad att spela med oss? Vi befinner oss i Falun.

Vi har nu inhandlat Twilight Imperium 3 (grundspelet, vi planerar att även köpa expansionerna). Så om någon är intresserad hör gärna av er.

/ Magnus

Hej Magnus!

Jag är nyinflyttad i Falun och gillar brädspel. Vet inte om ni fortfarande kör TI, men jag har spelat lite allt möjligt. Favoriten just nu är Elicpse som påminner lite om TI, fast det inte tar 10+ h att spela. Spelar ni fortarande? =) 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Du kommentarer som gäst. Om du har ett konto vänligen logga in.
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

1 1