Gå till innehåll
subliminal_city

[Säljes] Mutant: Undergångens Arvtagare samt noir

Recommended Posts

Tjo!

Jag hade tänkt att sälja min samling av Mutant Undergångens Arvtagare, då jag faktiskt inte spelar rollspel längre och har inte gjort det på år och dar.

Den är inte komplett och inte i närheten av att vara komplett eftersom jag faktiskt aldrig spelade spelet, köpte det i form av nostalgi.

Samtliga böcker är oanvända, de är lästa någon gång och har sedan dess stått i en hylla och legat i en kartong. Böckerna finns att hämtas i Helsingborg

men kan även skickas med posten/schenker om så önskas, men frakten betalas i sådana fall av köparen. Frakten för enskilda böcker bör ligga

på ungefär 50:- och ungefär 120:- för alla böcker, baserat utifrån mått och vikt och är beroende på om det ska skickas med Posten eller med Schenker.

Om så önskas så kan jag maila foton på böckerna.

Mutant: Undergångens Arvtagare

Pirit - Den innersta kretsen

Nyskick, 500:-

Kalabaliken i Karle

Nyskick, 500:-

Mutant: Undergångens Arvtagare Regelbok, Första utgåvan

Nyskick, 300:-

Spelarbok I - Härskaren & Ättlingen

Spelarbok III - Väktaren & Vidundret

Spelarbok VI - Tjänaren & Underverket

Jag tänkte även passa på att sälja rollspelet noir. Liksom M:UA så är allting i nyskick och boken är läst en eller två gånger enbart - resten av tiden så har det stått i en bokhylla

och sedan varit nedpackat i en låda. Frakten för noir kan på grund av bokens mått (det rör sig ändå om runt 350 sidor i ganska tjockt papper) bli lite högre än vad det blir för enstaka böcker från M:UA, självfallet så kan jag maila foton på de här produkterna också.

noir

noir: Regelboken

Nyskick, 250:-

noir: Spelpaket

Nyskick, 150:-

Klicka här för att visa dolt innehåll.Spelpaktet innehåller följande:

• Berättarskärm
    Regeluppdatering #1
    Tio stycken dubbelsidiga referenskort i styv kartong
    Initiativbräde i kartong
    Sammanfattning av hur en huvudperson skapas
    Tio stycken fyrsidiga personakter
    Två tilläggsformulär i samma format som personakterna, för befläckade huvudpersoner

Vid frågor så är det bara att skicka iväg ett mail till min e-post: subliminal.noir@gmail.com eller via forumet här. Om du vill ha svar snabbt (inom någon timme) så föreslår jag mail

eftersom jag kollar den i andra syften, forumet kollar jag en-två gånger om dagen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu