Gå till innehåll
mordoten

Epic Armageddon!

Recommended Posts

Hej på er!

Vi är ett gäng medelålders spelare som framför allt spelar Epic Armageddon i Norrköping.

För er som inte har koll på vad det är så är det en av GW:s gamla satsningar där man spelar med 6mm figurer på lite större nivå än 40K.

Just nu spelar vi varannan torsdag i vår lokal i korsningen Albrektsvägen/Trozelligatan, men vi vill få tag i flera intresserade så vi kan spela varje torsdag. Vi är just nu 3st som aktivt spelar och samlar arméer.

Personligen tycker jag Epic Armageddon smiskar alla andra figurspel jag någonsin provat! Väldigt taktiskt och inga förenklade regler som ska passa yngre spelare. Kan med handen på hjärtat säga att efter 15 års figurspelande så är det här det roligaste jag någonsin spelat!

Om någon av er spelar eller vi prova och spela är det bara att höra av sig till mig. Ni når mig på moroten@gmail.com . Vi har flera lånearméer också!

Vi hoppas kunna sprida intresset till flera spelare i Norrköping/Linköping så att vi inom en snar framtid kan komma igång med turneringar och större träffar.

Ha det bra nu!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst
Du kommentarer som gäst. Om du har ett konto vänligen logga in.
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.