Gå till innehåll
HokosPokos

[Stockholm] Söker personer att lira Mutant

Recommended Posts

Ok, det verkar vara åtminstone tre spelare (plus SL) som har uttryckt otvetydiga ambitioner att dyka upp på söndag. Det tycks dock finnas lite olika förslag på tid. Blir kl. 11 bra för alla?

(Och återigen, om någon har några behändiga tenn- eller plastfigurer så kan det kanske komma till användning.)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tyckte också det framgick ganska tydligt i gårdagens konversationer att det var inställt...

För övrigt är kanske detta forum inte det bästa sättet att planera saker. Vanliga gruppmejl borde fungera bättre.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tror det här forumet fungerar lika bra som någon annat sätt att kommunicera. Problemet med gruppmejl är att det blir så jääkla många emails. Sen kan bli problem när någon glömmer bort att "Svara Alla" osv.

Fö. kan jag tyvärr inte den här veckan. Ska se imorrn hur det ser ut för nästa. Nästa helg är ialf fri vet jag :) (förutom söndag kväll).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fick återbud nu för helgen så jag kan och träffas gärna nu på lördag eller på söndag framtill ungefär 16.30-17.00.

EDIT:

Stryk det. Men. Jag kan alla kvällar nästa vecka förutom en (som jag inte kommer få reda på förrän förrän på måndag).

Nästnästa vecka (start 24juni) ser det rätt så lugnt ut också. Torsdag är den enda kvällen jag inte kan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu