Gå till innehåll
Luhood

GothCon bussar

Recommended Posts

Tänkte höra med SKuD ifall det blir några bussar till GothCon, och i så fall vart de går ifrån, när de går, osv. Hittar ingen tråd om saken, så jag tänkte att det skadar ju inte att bara fråga.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag är ledsen att säga det men Forumet blir tyvärr lite eftersatt när vi vill förmedla nyheter, information postas först och främst på FB.

I väntan på offerter från buss bolagen så säger jag följande.

Det kommer att finnas 50 platser

Priset kommer att vara 200:- ToR (även om man bara vill åka ena hållet)

Bussen kommer att gå på kvällen torsdagen (28/3) och köra hem efter tre på söndag 31:e

Upphämtning har traditionellt varit i Malmö Lund och HBG. Något vi känner har förfördelat resten av distriktet och i år pratar vi om hur vi

ska kunna ändra på det. Andra hållplatser och/eller subventionerat pris för folk som bor långt från upp plockningsställena är tänkbara lösningar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hur går det till om man vill anmäla sig till bussar? Vart vänder man sig/skickar bokning, och när kan man göra det? Att åka buss med andra gruntar känns mycket trevligare än tåg på egen hand, även om tåget nog är snabbare. Kommer det komma upp någon form av anmälningslänk när det väl är dags, eller hur blir det med sånt?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Här är SKuDs FB-sida: http://www.facebook.com/pages/Sverok-SK ... 0596635594

Det brukar komma upp en anmälningslänk av något slag. Bussen är väldigt trevlig och har fördelen av att ta en direkt till plats (och man kan spela spel med folk under tiden). Enda skälet att jag själv inte tar den är för att jag brukar hjälpa till både före och efter konventet. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bokningen av GothCon bussen är nu bekräftad! Och Anmälningar kommer att kunna tas emot.

Det att finns 50 platser

Priset är i år 200:- ToR (även om man bara vill åka ena hållet)

Bussen kommer att gå på 17:30 torsdagen 28/3 och köra hem efter 15:30 söndagen den 31:e

Upphämtning sker som vanligt Vid Frans Suells staty i Malmö, Stationen i Lund och på Sundstorget i Helsingborg.

Nytt för i år är att vi subventionerar resor till och från hållplatserna.

Mot uppvisat kvitto från Skånetrafiken får ni avdrag på busspriset motsvarande varje krona utöver de första 50:-

Beslut om detta fattades efter det att vi utvärderat tidigare års resor och kunde då konstatera att folk utanför Öresundsregionen förfördelades av det då rådande systemet.

Observera att en anmälningen är personlig och MÅSTE göras i följande format:

Namn:

Födelsedata (6-siffror):

Hållplats:

Förening:

Telefonnummer ni kan nås på under konventet:

e-mail:

Skicka era anmälningar märkta GothCon bussen till info[at]skud.sverok.se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu