Gå till innehåll
Demo

Mönsterås Roll & Konfliktspels Förening ÖPPET HUS 25/4-13

Recommended Posts

Hej alla Sverokare!

Nu har vi öppethus i Lokalen och välkomnar alla till lite spel & glädje med fika och mycket annat roligt! Vill du bli medlem går det bra att betala 50kr på plats om du inte vill betala in på banken!

Vi vill gärna att så många som vill och kan ramla förbi oss i Mönsterås och är med på

föreningens första spelträff i vår nya lokal!!

Vi bjuder på en massa brädspel och godsaker! Vill ni ta med egna spel och vänner så är ni varmt välkomna till oss!

12397_10151604970061972_1821295924_n.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi kommer att fortsätta som vanligt över hela sommaren med ca två dagar i veckan :)

VÅRA BOKADE TIDER I LOKALEN

Vi brukar öppna ca 17:30/18:00. ibland tidigare om det finns önskemål om det.

ÖPPETHUS 25:e April!

APRIL

Fredagsträffar: 12/4, 19/4, 26/4

Tisdagsträffar: 16/4

MAJ

Fredagsträffar: 3/5, 10/5, 17/5, 24/5, 31/5

Tisdagsträffar: 7/5, 28/5

JUNI

Fredagsträffar: 14/6, 21/6, 28/6

Tisdagsträffar: 11/6, 25/6

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Jag är med i Mönsterås Roll och Konfliktspel, jag kommer varannan fredag och det är jag som har med Rollspelen dit. Vill du veta spelsamlingen el vad vi lirar för tillfället?

Både och!

Lite fakta om det också!

Kan man prova på en fredag?

Är ny här!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Självklart du är välkommen, bara komma förbi när du har tid :)

vi kör nu på fredag vid 16 tiden

(kör bil från ohamn om du kommer från det hållet finns plats över)

Mvh Patrik

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Jag är med i Mönsterås Roll och Konfliktspel, jag kommer varannan fredag och det är jag som har med Rollspelen dit. Vill du veta spelsamlingen el vad vi lirar för tillfället?

Både och!

Lite fakta om det också!

Kan man prova på en fredag?

Är ny här!

Du är välkommen! Här hittar du oss på facebook: https://www.facebook.com/groups/103219639775252/

där skriver vi ut datum för träffarna och när vi öppnar för dagen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kvällen är annalkande och äventyren börjar rada upp sig framför dig. Vad händer? Orden ekar i dina tankar medans du letar efter dina flyktvägar, eller ska du ta chansen och kasta dig in i faran.

Ni alla äventyrare eller bara ni som söker spänning! Ni är varmt välkomna till Föreningshuset (vid rondellen) på en kväll ni aldrig kommer att glömma! Vi bjuder er på spännande äventyr, storslagna slag och darrande fingrar!!

Testa på att spela allt ifrån klassiska brädspel, till det mer avancerade där ena dagen inte blir den andra lik. Där du får utmana dig själv och andra, kanske är det du som blir kvällens mästare.

Vi i Mönsterås Roll & Konfliktspels förening inbjuder alla som kan och vill på spelkväll imorgon Tisdag 22/7. Vi kan erbjuda brädspel, kortspel och tv-spel, och givetvis erbjuder vi er nya vänner! Och detta alldeles gratis!! Välkomna!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu