Gå till innehåll
Undertakerwobban

Rollspelare till Rollspelsgrupp sökes

Recommended Posts

Jag har tänkt att starta upp en ny Rollspelsgrupp, har tillgång till lokal helt gratis. Spelen jag äger är D&D 3.5, Pathfinder, Star Wars, DoD, EON, Neotech, World of Darkness, Werewolf the Forsaken, Hunter the Vigil, Action!, Marvel, Call of Cthulthu, All FLesh Must Be Eaten. Saken är den att dem som joinar min grupp kommer få göra nga röstningar på vilka spel vi ska lira så att alla blir nöjda :)

Jag bor i Kalmar och heter Robert men kallas för Wobban. Ni som är intresserade hör gärna av er. Ett + är om dem som joinar är SL också :)

mvh Wobban

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag kommer att flytta till Kalmar om tre veckor, och söker rollspelsgrupp. Jag ser en möjlig ömsesidig lösning här!

Spellett och spelat har jag gjort både och, och kan tänka mig vilket som. Det enda är väl att jag har hållit på med rollspel i snart tre decennier, så jag uppskattar nog spelkamrater som är lite till åren och/eller har en hel del erfarenhet... Men inget är omöjligt.

Jag vet inte hur ofta jag kommer att kunna tänka på att gå in på det här forumet den närmaste tiden, med flytt, nytt jobb och allt, så vill man nå mig kan det vara bäst att skicka ett meddelande direkt till mig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu