Gå till innehåll
Dedalo83

HeroQuest + Kellar´s Torn expansionen

Recommended Posts

Har en svensk utgåva av brädspelet Hero Quest från 90-talet. Allt är i mycket bra skick och använd bara ett fåtal gånger. Expansionen Kellar´s Torn medföljer med alla miniaturer, brickor mm. Kartongen till expansionen medföljer inte. Allt i original boxen.

Spelet finns i Uppsala. Inga skambud.

z563t2h.jpg

a3RqhhN.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Fast 23 år är inte speciellt gammalt i de här sammanhangen. Folk var medvetna om framtida samlarvärden och tog han om grejerna. Att däremot hitta 70- och 80-talsspel i kompletta skick är svårare.

Oavsett, så är det ett trevligt spel. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Jag bor i Uppsala. Jag testar med ett skambud, du kanske är lika fattig som jag? :P 350?

Johan B o735 1o7985

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Min erfarenhet är snarare att folk tenderar att övervärdera saker bara för att de är gamla och en gång i tiden hade ett värde för dem.

Det är absolut inte menat som nån diss i detta fall, kanske är just detta spel ett av de eftertraktade som verkligen är värdefullt, bara en allmän reflektion.

Det finns ju däremot objekt som är erkänt eftertraktade: Tidiga GW-produkter, Kult med tillbehör, delar till Mutant-serien osv.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Min erfarenhet är snarare att folk tenderar att övervärdera saker bara för att de är gamla och en gång i tiden hade ett värde för dem.

Det är absolut inte menat som nån diss i detta fall, kanske är just detta spel ett av de eftertraktade som verkligen är värdefullt, bara en allmän reflektion.

Det finns ju däremot objekt som är erkänt eftertraktade: Tidiga GW-produkter, Kult med tillbehör, delar till Mutant-serien osv.

Hero Quest är inte så eftertraktade, men det är relativt dyrt. Speciellt i det skicket som jag säljer ett och med expansionen. Runt 800kr är rimlig för spelet.

Däremot säljer jag några av de första GW figurer men det är ingen som vill köpa.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Tjipp! Blidde det någe? :P Jag bor i Uppsala, kan hämta det imorn på dagen tex, eller nästa vecka? :)

/Johan B (noll73 fem10798fem)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Fan va jag hatar när folk skriver "Inga skambud"...men sätt då ett riktpris så slipper vi köra gissningslek..

värdet på sakerna varderar väldigt mycke från person till person...

Jo men man har en relativt bra uppfattning om vad saker och ting är värda. De flesta är högst medvetna om när de lägger ett skambud. Hur vet man detta? De budar på ett forum som innehåller poster ifrån personer som spelar väldigt mycket och har ett intresse av sakerna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Argiris  Hors

Anyone who has the game and wants to sell it? You can find me with that name in Facebook. Send me message

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu