Gå till innehåll
Gollum

Transport till/från Riksmötet

Recommended Posts

Så här dags borde väl alla som ska till Riksmötet ha bestämt sig. Finns det möjligtvis fler som ska dit från Göteborg, och som har bil/minibuss eller tankar på att ev hyra bil/minibuss? Det finns i varje fall två personer (jag och en till) som kan tänka sig att åka med i sådana fall!

Det går även bra för andra att skriva förfrågningar eller förslag på gemensamma transportlösningar här i tråden, så har vi det på samma ställe ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bra förslag!

Det kommer inom kort (inom den närmaste veckan) ut information om en förträff inför RM där nya och gamla ombud kan träffa varandra för att dela med sig om sina erfarenheter av RM och diskutera motioner, budget, verksamhetsplan och liknande. Antagligen kommer en eller flera från FS att vara närvarande också för att kunna svara på frågor.

I samband med den inbjudan kommer en intresseanmälan att gå ut för de som är intresserade av att åka med till RM, denna kommer också att postas här och på FB. Får vi in tillräckligt med anmälningar så kanske vi rentav skulle kunna ordna en buss :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har ju de senaste åren råddat minibussar men jag tycker att 4 timmars resa a la 35 mil enkel väg är lite väl långt att köra så jag funderar på om inte Väst kunde hyra en riktig buss om vi nu är många från väst som ska åka.

Birger

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tåget är väldigt smidigt imho.

Och miljövänligt. Ingen behöver orka köra utan kan koncentrera sig på resan och sällskapet. SJ är ju alltid att lita på under vintersäsongen. (<---lätt ironi)

:)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Då jag ska till Katrineholm på en Studiefrämjandet konferens om spelhobbyn på Fredag dag Alltså före riksmötet så åker jag upp redan på Torsdag kväll och sover över där.

Följaktligen så är jag INTE involverad i något resande upp eller ner som ett större arrangemang.

Beklagar.

Birger

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
I samband med den inbjudan kommer en intresseanmälan att gå ut för de som är intresserade av att åka med till RM, denna kommer också att postas här och på FB. Får vi in tillräckligt med anmälningar så kanske vi rentav skulle kunna ordna en buss :)

...är det någon intresseanmälan på G? Kommer dessvärre vara bortrest helgen då förträffen äger rum.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Pga bristande intresse så kommer det inte att bli någon gemensam uppfärd i distriktets regi.

Dock så åker jag upp från Göteborg med bil 13.00 på fredagen och har två platser lediga i bilen.

Hemfärd sker någorlunda snabbt efter riksmötets avslutande. Behöver vara tillbaka i göteborg senast 20.00

Hör av er till alexander.hallberg@sverokvast.se om ni är intresserade av att åka med.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu