Gå till innehåll
Sawik

[Malmö] SL söker spelare (Warhammer Fantasy RPG 2ED)

Recommended Posts

Hej!

Om någon är intresserad av Warhammer 2ED så har vi precis börjat en kampanj och vi behöver ytterliggare spelare.

Stilen på kampanjen är karaktärsdriven (japansk story telling stil, anime eller Manga) där spelarnas bakgrunder i är implementerade i huvudstoryn och de val som karaktärerna gör. Det är en rätt öppen kampaign med olika vägar att lösa problem. Kampanjen är rätt mörk och inte svart/vit när det gäller moraliska problem.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

Har annars en spelgrupp på studiefrämjandet i Lund, vi är 4-6 spelare i ålderspannet 30-36.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej!

Ni kör redan kampanj antar jag med spelgruppen?

Jag är i för sig i Lund varje dag så det skulle fungera att ta sig dit också. Men finns det intresse för Warhammer RPG? Åldersmässigt skulle kampanjen passa.

/jens

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej!

Då jag var en av de som deltog i denna kampanj, så kan jag varmt rekommendera Jens som SL & denna kampanj.

Har rollspelat ett bra tag & denna kampanj går lätt in på topp 5 av epitetet jävligt bra kampanjer!!

/ Johan K, som insåg att man visst började det här med rollspel -86..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Tja.

Mitt nam är Danny Castillo och jag flyttar till Lund i höst, Jag äger (snart) hela 3rd edition av warhammer roleplay och undrar om ni fortfarande lirar. JAg letar efter en grupp som skulle vara intresserad att köra hela Höst/vinter/vår, JAg kan okcså tänka mig att köra som spelare om ni bara kör warhammer 2nd.

Mitt mail är dannyhgo@hotmail.com

Hör av er

Danny

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu