Gå till innehåll
Ozeloten

Fortsättning av årsmötet [5/5]

Recommended Posts

Ett par frågor:

Hade inte bussarna gått back en massa? Det ser inte ut så här, eller är utgifterna och intäkterna för bussarna sammanslagna i en post?

Hur ser det ut med protokollen? Jag kan inte tänka mig ge ansvarsfrihet till en styrelse som inte har protokoll på sina beslut, framför allt när de gäller ekonomiska beslut. Har saker tappats bort så bör man skriva ihop något om det, vilka besluts som togs etc.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Sverok Stockholm har fodringar på ca 80 tusen där 65 tusen bör räknas som osäkra då det inte är

troligt att dessa kommer att betalas tillbaka.

Är det fordringar på enskilda medlemmar och föreningar eller vad handlar det om? Gammalt skräp som fortfarande ligger kvar?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Sverok Stockholm har fodringar på ca 80 tusen där 65 tusen bör räknas som osäkra då det inte är

troligt att dessa kommer att betalas tillbaka.

Är det fordringar på enskilda medlemmar och föreningar eller vad handlar det om? Gammalt skräp som fortfarande ligger kvar?

Tror att det mest är privatpersoner och gamla saker men är inte helt säker. Jag trodde de avskrevs förut?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Tror att det mest är privatpersoner och gamla saker men är inte helt säker. Jag trodde de avskrevs förut?
Trodde jag också, men det lät som lite väl mycket pengar för att ha uppkommit på bara 2 år efter det :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Bussarna är 26 minus.

Närcon skötte administrationen därav står det inte några pengar som bussintäkter.

De är bara gamla Fodringar från 2 år sedan som står som osäkra.

Mvh Olle Melander

Och hur ser det ut med protokollen?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Bussarna är 26 minus.

Närcon skötte administrationen därav står det inte några pengar som bussintäkter.

De är bara gamla Fodringar från 2 år sedan som står som osäkra.

Mvh Olle Melander

Och hur ser det ut med protokollen?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack själv :)

Här kommer protokollet från årsmötet, det är justerat och färdigt. Påskriven pappersdel finns på kansliet.[attachment=0]Arsmotesprotokoll del 2 2012.pdf[/attachment]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu