Gå till innehåll
Southpaw

Står verksamheten still?

Recommended Posts

Jag undrar helt enkelt om verksamheten och stödfunktionerna i form av projektbidrag, lokalbidrag och resebidrag står still i väntan på årsmötets fullbordande?

Anledningen till att jag frågar är att vi här ute i Nynäshamn har en hel del spännande grejer på gång som delvis är beroende av olika former av stöd från Sverok Riks och Sverok Sth. Bland annat har vi påbörjat ett samarbete med biblioteket som vill ha hjälp att arrangera en barn- och ungdomsutställning i sommar. Utställningen handlar om spel i olika former och vi planerar återkommande evenemang i samband med detta under senare delen av sommaren. Vi arbetar också sedan en tid tillbaka på olika lösningar för att etablera en föreningslokal eftersom vi håller på att bli så många medlemmar att vi inte längre kan hålla till i hemmiljö. Vi är nu i det läget att vi behöver veta förutsättningarna kring projektbidrag och lokalbidrag för att kunna fatta välgrundade beslut i dessa frågor.

Tacksam för någon form av svar på detta.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte besvara frågan då jag själv undrar samma sak men jag förslår att det nog är bäst, vilket svar ni än får i slutändan, att kolla runt efter andra bidrag att söka hos andra organisationer. Stockholms kulturförvaltning verkar ha ett par man kan söka.

http://www.stockholm.se/KulturFritid/Stod/Kulturstod/

Edit: Juste, nynäshamn. Då funkar nog inte det där, utan bättre att söka hos Stockholms län eller Nynäshamns kommun.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst
Du kommentarer som gäst. Om du har ett konto vänligen logga in.
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.