Jump to content
Sign in to follow this  
Sampi

[Linköping] Sampi Söker medlemar

Recommended Posts

Sampi är en Spelförening i centrala Linköping som nu söker flera medlemar som vill vara med oss och spela. Vi äger en lokal på Bockhornsvägen 2 där vi träffas två gånger varje vecka för att spela rollspel och kortspel. Vi anordnar även brädspel, LAN och mycket annat.

Man behöver inte vara medlem för att vara med i nåt av våra möten och alla är välkomna att komma ner och spela då dom vill det;

Våra öppetidet är,

Tisdagar 17:00 - 20:00

Fredagar 18:00 - 24:00

För mera information om vad vi gör och hur vi gör det kan ni besöka våran hemsida www.sampi.se, kontakta oss på sampi@live.se eller 0764222015.

MvH Sampi

Guest

Jag är också intresserad, är denna grupp fortfarande aktiv? Hörde något rykte om att Pontus Ek som är en av ledarna har flyttat till Australien.

Sampi är i högsta grad fortfarande aktiva mera nu en någonsin tidigare, bara en av våra medlemmar har flyttat och jag kan bekräfta att det inte är Pontus. Om intresset fortfarande finns går det alltid komma ner, tisdagar 1600 eller fredagar 1700. Går även kontakta oss på sampi@live.se

Mvh sampi

Har nu lyckats lokalisera er lokal, vilket var lättare än vad jag väntat mig. Förhoppningsvis kommer jag kunna komma förbi nästa fredag för att spela lite och se vad ni är för några.

EDIT: Trodde jag iallafall...

Jag tänkte ta mig en titt, läste att ni spelar magic. Jag är fett på. Tisdag kan jag inte, men har ni öppet på fredag så kommer jag då :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...