Jump to content
Sign in to follow this  
Ancalagon

[Säljes]Målning utföres - Uppdrag sökes!

Recommended Posts

Så eftersom jag snart slutar mitt nuvarande jobb kommer jag ha massor av tid över och är verkligen målarsugen! Därför letar jag nu commission jobb! Har målat och konverterad, kitbashat och pysslat under många år nu.

Allt från TT standard upp emot mer avancerad målning, basning och konvertering. Kommer sätta upp en bra fotoplats för att blogga om de olika projekten vilket också gör att det blir enkelt för dig som "kund" att följa just ditt projekt. Målar 40k, WHFB, WarmaHordes etc etc!

Så PMa med vad du vill ha målat, för referensbilder på sånt jag målat/gjort tidigare etc. Bara fråga på!

Ett tips är att kasta upp lite bilder här så att folk faktiskt kan se vad du har målat för något. Risken är väldigt stor att ingen bryr sig annars.

Guest

Senaste comission, en OOP Inquisitor. Gillar verkligen de lite större modellerna till det spelet.

Bilder:

KalJericho1-1.jpg

KalJericho3.jpg

KalJericho3-1.jpg

:)

Efter att ha varit sugen på en Eldararmé under en väldigt lång tid men för lat för att orka måla upp den gjorde jag slag i saken och skaffade mig en och började måla. Jag brukar oftast måla mina egna arméer rätt basic för att bli klar snabbt, men denna tänkte jag lägga ner lite mer tid och kärlek på.

Första Falcon klar. Den är målad för spel och inte bara för display.

Bilder:

Falcon1.jpg

Falcon2.jpg

Falcon3.jpg

Det är också mitt första riktiga freehandjobb.

Håll till godo :)

Var längesen jag uppdaterade nu, men här kommer lite bilder på senare projekt. Det är lite blandad kvalitet, beroende på beställningspreferenser :)

O&G Arachnarok Spider:

SDC12906.jpg

SDC12909.jpg

VC Terrorgheist:

SDC12915.jpg

SDC12919.jpg

Lite nya bilder på mina Death Korps:

Manticore (Ville ha den skitig som att den stått i ett trench någonstans, men vapendelarna och missilerna ska ju ändå vara i gott skick. Vem skjuter rostiga missiler liksom? ;p):

DKOKManticore1.jpg

DKOKManticore2.jpg

DKOKManticore4.jpg

DKOKManticore6.jpg

Heavy Weapon Teams:

HWS1.jpg

HWS3.jpg

HWS5.jpg

HWS6.jpg

HWS9.jpg

HWS10.jpg

Fler bilder:

http://s237.photobucket.com/albums/ff2/ ... h%20Korps/

Kommer antagligen gå tillbaka till dessa sen och lägga till fler detaljer, men det är en senare fråga :)

Väldigt längesen jag la upp några bilder. Har haft sjukt mycket målningsjobb senaste tiden så har inte hunnit med riktigt att fota etc.

Här kommer iaf en Stormraven i all sin enkelhet:

Stormraven1_zpsdf919f38.jpg

Tänkte jag skulle uppdatera med lite bilder på diverse grejer jag pysslat med den senaste tiden. Det är en herrans blandning mellan olika modeller och målningsstandarder :)

Death Korps of Krieg:

DKOKGrenadiers1_zps7874bffb.jpg

DKOKGrenadiers6_zps3d02f56a.jpeg

DKOKGrenadiersPlasma1_zpsc7636f41.jpg

Lite nya High Elves grejer:

bild_zps0dadd83d.jpg

image_zpsa273fb2f.jpeg

image1_zps835665e4.jpeg

image2_zps8c9eac03.jpeg

Lite WoC stuff:

bild_zps4eee36f8.jpg

image2_zps02d603fe.jpeg

image1_zps6ade6ef8.jpeg

image2_zps3258ba35.jpeg

bild_zps588ef7bd.jpg

Vill bara kasta in en liten boost för Ancalagon. Enormt trevlig och bra att göra affärer med. Mycket hjälpsam samt att resultatet på de målningarna jag fått har varit ypperligt och priset helt ok.

Guest

Hej! Ser grymt ut. Maila mig gärna på ludvigxcohen(at)hotmail.com, jag har massor jag skulle vilja ha målat om rätt pris

Jag har skickat en hel del på målning hos Ancalagon (en del av det som är i tråden är sånt han målat åt mig) och kan intyga att han är bra och jäkligt trevlig och enkel att ha att göra med. Jag har i princip bara beställt den mer enkla målningen men det blir riktigt bra. Hans egna Death Korps of Krieg-armé vittnar ju om vilken skicklighet han har på mer detaljerade projekt.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...